1 Kasım 2012 Perşembe

Yves Rocher

Merhaba,

Bu gün yeni tanıştığım bir marka olan Yves Rocher ile hala tanışmayanları tanıştırmak istiyorum.Daha önce etrafımda olmayan Yves Rocher Marmara Park'ın açılması ile benimde yakınıma geldi.



Daha önceki Marmara Park ziyaretlerimde açıkçası içine girmeye korkuyordum. Satış elemanının peşime takılması fln beni çok rahatsız ediyor ve kendimi bir şey almak zorunda hissediyordum vs. vs...
En sonunda dün içeriye girdim. Satış elemanları süperdi kendilerini tebrik ediyorum. Gayet rahat bir şekilde içeride dolaştım ürünlere baktım tek tek inceledim kokladım vs. Ve onlar için alışveriş bile sayılmayacak 3 ad. deneme boy ürün aldım.



2 Ad. Banyo incisi ve bir adet banyo küpü. Daha önce ürünlerini hiç kullanmadığım için önce bir denemek istedim. İncilerin tanesi 1 TL, Küp 3 TL. Bu 5 Tl'lik alışveriş bir de Yves Rocher kart aldım diye %20 indirime uğrayıp 4 TL oldu. Bana kıyakları bununla da bitmedi tabi :D hediye olarak üstüne bir de katlanabilir poşet verdiler.


Ya çok sevdim ben burayı :D ürünleri kullanayım başka numuneler bakmaya tekrar gidicem :D Memnun kalırsam orjinal boylarını da alabilirim. (Maddi duruma bağlı) Bir an önce kullanmak ve yeni ürünlerini denemek için sabırsızlanıyorum.

Herkese İyi Günler Dilerim.

Birde küçük hatırlatma:

Bumerang'da "En tarz blog" dalında adayım.
Aşağıdaki linke tıklayarak bana oy verirseniz çok mutlu olurum.
Oy veren herkese şimdiden teşekkürler.

2 yorum:

  1. Fondotenleri ve pudraları da harika.Bence güzel bir keşif olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. Maalesef fondoten ve pudra pek kullanmıyorum ama diğer ürünlerini denemeyi düşünüyorum mutlaka.

    YanıtlaSil