20 Aralık 2012 Perşembe

2012'de en sevdiklerim

Merhaba,

Biliyorsunuz ben bloğumu açalı çok bir zaman olmadı. Bloğu açmadan önce de çok kozmetikle ilgim alakam yoktu. Ama bloğumu açtığımdan beri denediğim ürünler arasında en beğendiklerimi sizlerle paylaşmak istiyorum.

İşte best of 2012



Öncelikle çağın buluşu olan BB Kremi çok beğendiğimi belirtmek istiyorum. İcad eden kişiyi tebrik ediyorum. Böyle güzel şeyler yapmaya devam edin :D Bir çok marka BB krem çıkardı. Benim bb kremler arasından seçtiğim ve beğenerek kullandığım Garnier BB krem oldu. Diğerlerini denemediğim için yorum yapamayacağım.


Hemen sonra ise Vichy İdealia geliyor benim için. Gözenekleri küçültmeye yardımcı, cilt tonunu eşitleyen ve ilk kırışıklıkları önleyen mükemmel bir krem. 3 Hafta içinde ben sonuçlarını görmeye başladım. Aynı zamanda kuru ciltler için olanını aldığımdan dolayı nemlendirmesi de benim için mükemmel oldu.


Sıradaki ürünüm Pastel Waterproof Color Volume Mascara. Canlı renklerini kirpiklerimde görmekten mutluluk duyduğum bir mascara. Başka renklerini almayı hala düşünüyorum.


Gratisten aldığım saç maskesi. Bu sene ve bir dahaki senelerde mutlaka beğeneceğim ve kullanmaya devam edeceğim bu maske 2012'nin favori ürünleri arasında yerini alıyor.


Golden Rose kalem şeklinde eyeliner. Süper canlı renklere sahip olması ve kalem şeklinde olması, benim için çok kolay sürme imkanı sağladığından, çok severek kullandığım başka bir ürün oldu.


Birde son zamanlarda çıkan Jolly Jewels ojelere bayıldım. 


Benim 2012 ürünlerim bu kadar. 2013'te firmaların çıkaracağı ürünleri merakla bekliyorum. Her birini tek tek denemek için sabırsızlanıyorum.

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere. Kendinize iyi bakın.

Bu arada hazır bloğuma uğrayıp yazımı okumuşken bir de Yılbaşı Çekilişime katılın isterseniz...
Şans sizden yana olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder