4 Aralık 2012 Salı

Anahtarlıklı Dudak Parlatıcı

Merhaba,
Dün yine hemen hemen her pazartesi olduğu gibi Marmara Parktaydım. Arkadaşım benden daha önce de kullanmış olduğum ayrıca blogda yazısını da yazmış olduğum saç maskesinden almamı rica etti. Bende bir tane alıverdim. Dolaşırkene gözüme çok şirin birşey çarpıverdi. Uğur böceği şeklinde anahtarlık. Ayısı var, Pengueni var, ayakkabısı var çeşit çeşit...



Arkasına bir baktım Dudak parlatıcı yazıyor. Çok hoşuma gitti almadan duramadım. Ben parmağımla sürdüm. Sürülmesi gayet kolay. Hoş kokulu. Sedefli bir yapıya sahip. Alerji de yapmadı şimdilik.


İçindekiler kısmını da aşaıya koyuyorum. Ben Pek anlamam ama bakmak isteyen olursa bakabilir.


artık Rujum hep yanımda. Fiyatı da 3,50 TL civarı olması lazım. Bir sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakınız.

Bu arada hazır bloğuma uğrayıp yazımı okumuşken bir de Yılbaşı Çekilişime katılın isterseniz...
http://kivircikhayat.blogspot.com/2012/11/ylbas-etkinligini-baslatyorummmm.html
Şans sizden yana olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder