11 Aralık 2012 Salı

Dogolarım Geldiiiii :D

Merhaba,

Bu gün çok çok çok çok sevinçliyim. Hiç birşey keyfimi bozamaz. Çünkü markafoni.com'dan sipariş ettiğim Dogo Ayakkabılarıma ve çantama kavuştum. Bu takımın uzun zamandır hayalini kuruyordum ve en sonunda Markafoni sayesinde cicilerime indirimli olarak kavuştum.


Ya şuraya bakarmısınız dış kutuları bile ayrı bir şirin değilmi.



 Herhalde bu gün ayakkabılarımı ve çantamı başucuma koyup öyle yatacağım. Bir nevi yılbaşı hediyesi gibi birşey oldu bana bu :D

Takımın ismi Keep On Walking
Ayakkabıların orjinal fiyatı : 189.90 TL 
Markafoniden Aldığım fiyatı : 69.99 TL

Çantanın orjinal fiyatı : 79.90 TL
Markafoniden aldığım fiyatı : 34.99 TL

Yuvarlak hesap toplamda 105.00 TL
Kargo Ücreti 5,90 TL

Not: Bu kadar alışverişe kargonun bedava olmamasına şaşırdım.
Ancak markafonide fırsatlar bitmek bilmiyor :D En azından avealılar için öyle :D


 Yukarıdaki reklamı görür görmez madem bu kadar şey aldım ufak birşey daha alayım dedim. Kargo ile beraber 111.00 olan siparişime birde aşağıda görmüş olduğunuz küpeleri ekledim.

Kanat hastalığım yine burda beni esir aldı :D
 
Küpelerin normal fiyatını bilmiyorum ama markafoniden 11,99 TL'ye aldım.
Siparişim oldumu sana 123.00 TL artık Avea'nın bu süper fırsatını kullanabilirim.
-30 TLde aveadan
Toplam 93.00 TL'ye bu güzellikler benim oldu.
 
İnternetten ikinci kez alışveriş yapıyorum. İkiside markafoni ve ikisinde de sonuç mükemmel.
Şimdi 60 TL'lik alışverişe 20 TL Hediye kuponum var belki onunla da başka birşey alırım.
 
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere. Kendinize iyi bakın.

Bu arada hazır bloğuma uğrayıp yazımı okumuşken bir de Yılbaşı Çekilişime katılın isterseniz...
http://kivircikhayat.blogspot.com/2012/11/ylbas-etkinligini-baslatyorummmm.html
Şans sizden yana olsun. 

13 yorum:

  1. Çok çok çok uygun fiyata çok güzel şeyler almışsın canım, güzel günlerde kullan , öpüyorum :*

    YanıtlaSil
  2. süper bir alışveriş olmuş güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim. Gerçekten de süper oldu ne yalan söyleyeyim bu kadar uygun fiyatlı olmasaydı büyük ihtimalle alamazdım :D

    YanıtlaSil
  4. Dogo'ları ben de seviyorum, henüz bir tane edinmemiş olsam da. :)
    Küpeler de güzelmiş.. :)
    Güle güle kullan hepsini! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Umarım en yakın zamanda sende bir tane edinebilirsin. Facebook ve twitterdan takip edersen kampanyalarını görebilirsin. Bir ara ayakkabı alana çantası bedavaydı mesela ama ben kaçırmıştım o zaman.
      Küpelerimi beğenmene sevindim. Kanat koleksiyonu yapmaya başlıyorum yavaş yavaş sanırım :D

      Sil
  5. Gule gule kullan hepsini :)) kupelerden bendemi alsam ya aklimda kalir yoksa :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Al bence güzel duruyor.

      Sil
  6. Ayakkabı çok güzel,kanatlı küpeleri ilk defa görüyorum ve çok beğendim.İnsan kendini uçmaya hazır melek gibi hisseder heralde :))
    iyi günlerde kullanın.

    YanıtlaSil
  7. bu dogoları bende çok beğeniyorum ama merak ettiğim rahatlar mı (max kaç saat çekilir:p), acaba onun yorumunu da ekler misin:) bu arada güle güle kullan cicilerini^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha giyme fırsatım olmadı pek. Giyince söylerim ama :)

      Sil
  8. Ayakkabılar çok güzelmiş gerçekten Güle güle giy=)

    YanıtlaSil