5 Aralık 2012 Çarşamba

Essence Quattro Eyeshadow

Merhaba,
Bildiğiniz gibi geçen gün Gratis tüm renkli kozmetik ürünlerinde %50 indirime girmişti. Bende fırsattan faydalanarak natural tonlarda bir göz farı alayım dedim. Önce Flormar 5li far alacaktım ama kalmamış. Bende Essence standında sürekli gördüğüm şirinmi şirin bu farı aldım. 05 numara ismi de "to die for"

Renkleri ben makyaj yaptığımda böyle durmuyor maalesef. Çünkü far bazı kullanmıyorum. Baz kullandığımda daha iyi duracağını düşünüyorum ama önce far bazı almam lazım :D Bende aşağıdaki gibi duruyor...





Aslında yapmaya çalıştığım makyaja gelecek olursak onu da aşağıda görebilirsiniz :D Ben beceremedim sanırım ama becerikli bayanların harikalar çıkarabileceğini düşünüyorum.


Bir sonraki yazıma kadar kendinize çoookkk iyi bakın. Bu sıralar işler yoğun. Malum yılbaşı yaklaşıyor. Hazır yılbaşı demişkende Yılbaşı çekilişine katılmadan da olmaz dimi :D Hemen aşağıya tık tık ...
http://kivircikhayat.blogspot.com/2012/11/ylbas-etkinligini-baslatyorummmm.html
Şans sizden yana olsun.

2 yorum:

  1. flormarın 04 numarasının çok benzeri sanıırm bayılıyorum bu renklere.. güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  2. Saol cnm. Bulabilseydim zaten flormar alcaktım ama 2 gratis var yakınımda ikisine de sormuştum yok. Kısmet değilmiş napalım :(

    YanıtlaSil