10 Aralık 2012 Pazartesi

Golden Lady Nail Brightener

Merhaba,

Beni Twitterda takip eden bilir. 3 haftadır tırnaklarımı bakıma almıştım. Bakım dediğimde öyle fazla birşey değil yani. Base Coat kullanmadığım için tırnaklarım sararmıştı. Bende Golden Lady Nail Brightener aldım bir adet kendime.



Sararmış tırnakları eski haline getirmek için bir ürün. 3 Hafta boyunca bu ürünü tırnağımdan hiç eksik etmedim diyebilirim. Aynı zamanda hiç oje sürmedim diyebilirim. Sadece 1 defa Pastelin ojelerinden sürmüştüm bu süre boyunca. Sonuçlara gelmeden önce ürünün yapısını anlatmak istiyorum.

Ürün normal oje sürermiş gibi tırnağa rahatlıkla uygulanabiliyor. Rakı beyazı ojeden biraz daha açık renk bir rengi var. 1 veya 2 kat sürülüyor. 2 Kat sürdüğünüzde özellikle tırnağınızın güzel ve sağlıklı görünmesini sağlıyor. Kokusu normal oje kokusu gibi.

Şimdi ürün ile ilgili benim aldığım sonuçlar ve izlenimlerime gelelim. Ürünü kullanmadan önce tırnaklarım çok olmasada biraz sararmıştı ve beni rahatsız ediyordu. Daha fazla sararmadan önlemini almak istedim. İşte tırnaklarımın önceki hali:


Fotoğrafta belli olmuyor ama daha sararmış görünüyorlardı. Neyse gelelim ürünü kullandıktan sonraki tırnaklarıma...


İşte bunlarda 3 hafta sonrasının sonuçları. (Tırnaklarımda herhangi bir ürün yoktur.) Ürünün sarartma önlemesinden memnun kaldım. Fakat tırnak sertleştirici ürünü kullanmayı bıraktığım için tırnaklarım tekrar çatır çutur kırılmaya başladı :(

Şimdi başka bir ürün aldım ve onu kullanmaya başladım. Umarım hem sararmayı önler hemde tırnaklarımı güçlendirir. Şimdi tekrar tırnaklarımı keseceğim ki düzgün uzasınlar. Off of.

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere. Kendinize iyi bakın.

Bu arada hazır bloğuma uğrayıp yazımı okumuşken bir de Yılbaşı Çekilişime katılın isterseniz...
http://kivircikhayat.blogspot.com/2012/11/ylbas-etkinligini-baslatyorummmm.html
Şans sizden yana olsun.

4 yorum:

  1. sararmış tırnakları düzeltmenin başka bir yolu daha var. karton törpüyle yavaşça tüm tırnak yüzeylerini törpülüyorsun. sonra yıkayıp krem sürüyorsun. ben denedim işe yaradı ama çok sık tekrarlamamak gerek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sık yapılırsa zararlı olur tabi. her oje değişiminde kremliyorum, şimdilik sorun yok bakalım.

      Sil