13 Aralık 2012 Perşembe

Golden Rose Jolly Jewels

Merhaba,

Dün akşam Marmara Parka gittim; hemen hemen her çarşamba yaptığım gibi. Rossmandan ufak bir alışveriş yaptım. Daha sonra AVM den çıkarken bi Golden Rose standına uğrayayım dedim. Bir baktım Jolly Jewels. Almayı çok istiyordum ama sadece alışveriş sitesinde vardı. Bu yüzden alamadım.

Hemen baktım ama asıl istediğim yoktu. Dedim Jolly Jewelslar sadece bu kadarmı. Renkli renkli olan vardı bir tane onu istiyordum. Bi bakayım dedi ve içeriden iki tane 115 numara çıkarttı. Hemen birini aldım. Birde başka bir renk. Onun yayını daha sonra ama :D

 
Gelelim Ojenin yapısına ve sürümüne. İçinde normal oje fırçası var. İçi sarı,mavi,yeşil,pembe,turuncu, beyaz,renklerde olmak üzere altıgen ve yuvarlak simlerle dolu. yoğunluğu güzel. içeriğindeki rakı beyazı rengi simleri boyamıyor bu sayede simlerin parlaklığı gayet rahat bir şekilde ortaya çıkabiliyor. Sürümü de çok rahat bazı ojelerde olduğu gibi sim yakalama derdi yok normal sürdüğünüzde bile bir sürü sim bulabiliyorsunuz tırnağınızda. Aşağıdaki fotoğraflarda tek kat var.


Çok hoşuma gitti. Ben 5,50 TL'ye aldım. Bol bol kullanacağımı düşünüyorum. Simli oje sevenler kaçırmasın diyorum. 17 Farklı çeşidinden biri mutlaka size hitap edecektir.


Bir sonraki yazımda görüşmek üzere. Kendinize iyi bakın.

Bu arada hazır bloğuma uğrayıp yazımı okumuşken bir de Yılbaşı Çekilişime katılın isterseniz...
http://kivircikhayat.blogspot.com/2012/11/ylbas-etkinligini-baslatyorummmm.html
Şans sizden yana olsun.

4 yorum:

  1. off ben de dün baktım kiosklarda hala yok hala yok ne biçim firma anlamıyorum ki..:-((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şanslıyım sanırım. umarım en yakın zamanda bulursun.

      Sil
  2. Ay bu fiyata muthis bisi..hemen nisanlima aldirtiyorum bunu insallah bulur :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah. Fiyatı da gerçekten iyi.Golden Rose üretmeye başlamadan önce yurt dışındaki bir firmada görmüştüm. Abuk subuk bir fiyatı vardı.

      Sil