13 Aralık 2012 Perşembe

Merlin

Tekrar Merhaba,

Hatırlarsanız geçen sefer sizlere Once Upon a Time dizisinden bahsetmiştim. 2. Sezondayım. Şu an yayınlanan en son bölüme kadar gelmiş vaziyetteyim. Bir an önce devam etsin istiyorum.  Sabırsızım.

Bu gün sizlere bahsedeceğim diziyi izlemeye ise Çok çok önceden başladım ve hala merakla takip ediyorum. Şu an 5. Sezonu devam ediyor. Yayınlanan en son bölümüne kadar izledim. Büyü ile iç içe olan bu dizinin ismi Merlin...


Merlin diyince hemen aklınıza ak sakallı yaşlı elinde asası olan güçlü Merlin gelmesin. Bu merlin daha genç, büyü gücüne tam olarak hakim değil ve bir sürü salakça hata yapan merlin :D

Dizimiz Kral Uther hala hüküm sürdüğü zamanlarda başlıyor. Büyü ile herhangi bir ilişkisi olan herkesin idam cezasına çarptırıldığı bir zaman. Tüm büyücülerin kaçak gibi yaşadığı, yakalanmamak için ellerinden gelen herşeyi yaptıkları bu zamanda Merlin'in büyü yeteneğini keşveden annesi onu sarayda en güvendiği kişi olan sarayın doktoru Gaius'un yanına gönderir. Merlin burada gizli olarak büyü ve doktorluk eğitimine başlar. Saraya ilk geldiği zamanlar kralın oğlu Arthur'un hayatını kurtaran Merlin bunun sayesinde birde Arthur'un hizmetkarı olarak atanır. Böylece Merlin ve Arthur'un komik, eğlenceli ve bir okadar da fantastik hikayesi başlar.


Kesilikle izlemenizi tavsiye ederim. Benim bir numaralı dizim. Her bölümünü dört gözle bekliyorum. Fantastik dizileri sevenler size sesleniyorum kaçırmayın.


OyuncuKarakterBölümSezonTürkçe Seslendiren
Colin MorganMerlin1-1, 2, 3, 4, 5Murat Prosçiler
Bradley JamesPrens Arthur1-1, 2, 3, 4, 5Umut Tabak
Richard WilsonGaius1-1, 2, 3, 4, 5Erhan Abir
Anthony HeadUther Pendragon1-1, 2, 3Ahmet Mazlum Kiper
Angel CoulbyGuinevere (Gwen)1-1, 2, 3, 4, 5Yeliz Gerçek
John HurtBüyük Ejder1-1, 2, 3, 4, 5Haldun Ergüvenç
Katie McGrathMorgana1-1, 2, 3, 4, 5Oya Prosçiler


Bir sonraki yazımda görüşmek üzere. Kendinize iyi bakın.

Bu arada hazır bloğuma uğrayıp yazımı okumuşken bir de Yılbaşı Çekilişime katılın isterseniz...
http://kivircikhayat.blogspot.com/2012/11/ylbas-etkinligini-baslatyorummmm.html
Şans sizden yana olsun.

4 yorum:

  1. Merlin benim de favori dizilerimden, çok severek izliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten güzel bir dizi yeni bölümü de bir an önce gelse :/

      Sil
  2. Bizde ailecek merlinciyiz :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizde sadece ben izleyebiliyorum genelde beraber izlemek için film tercih ediyoruz.

      Sil