19 Aralık 2012 Çarşamba

Mim : Wish List / İstek Listesi (Yeni Yıl)

Oh my god !!! mimlenmişim.

http://mmerwe.blogspot.com/ beni mimlemiş. Bakalım konumuz neymiş ?

Yılbaşı için istek listesi. Ben zaten istediğim bir şeyler olduğu sürece Bunları istiyorum köşesinde yayınlıyorum isteklerimi ama madem mimlendik kırmak olmaz. Aslında yılbaşı için isteklerimi hiç düşünmedim. Şimdi aklıma ne gelirse onu yazacağım.



1- Tabiki sağlık istiyorum hem kendim, hemde sevdiklerim için.
2- Para güzel olurdu. Ne paragöz falan demeyin. Allahıma şürür mutlu bir evliliğim var. Hayatım şu an için gayet güzel devam ediyor. Mutlu ve huzurlu olmayı başarabilen şanslı insanlardanım yani.  Bana bu soruyu lisede sormuş olsaydınız eğer 1. sırada Gerçek Aşk diliyorum olurdu :D
3- Ne yalan söyleyeyim diyet, spor falan yapmadan kilo vermek ve zayıflamak istiyorum.
4- E kilo falan verince zaten gardolabı yenilemek şart yeni giysiler, ayakkabılar, çantalar, kozmetikler vs. istiyorum. Şimdi ne alaka kozmetikle, çantayla, ayakkabıyla kilo vermek falan. Yok ama istiyorum. Tabi bunlar için öncelikle 2. maddenin gerçekleşmesi gerek.
5-Yurt dışına gitmek istiyorum özellikle Japonya :D Eşimin beni asla götürmeyeceği bir yer. Gidersem orda kalırım diye korkuyor :D yine geldikmi 2. maddeye
6- Yarım bıraktığım taaaa liseden kalma bazı projelerim var onları tamamlamak istiyorum.
7- Kurslara gidip kendimi geliştirmek istiyorum ama pek vakit yok. Vakit istemem lazım önce dimi :D Kurs için yine 2. maddeye dönüyoruz :D
8- Bloğumu çok seviyorum ve bir yerlere gelsin istiyorum. Sizlere daha çok hediye vermek , daha güzel şeyler paylaşabilmek istiyorum. E hediye kısmı da biraz madde 2 yi anımsayıyor :D
9- Çok aşırı şanslı olmak istiyorum :D Katıldığım her çekilişte vs. kazanayım istiyorum. :D Piyango da bana çıksın 2. madde gerçek olsun.
10- Hehehe bi lambam olsun içinden cin çıksın 3 dilek hakkı versin. Bende Başında "Diliyorum ki" dediğim her şeyin gerçek olmasını dileyeyim. Zaten daha bi sürü dilek dileyebilirim o zaman :D


Sizinde tüm dileklerinizin gerçek olması dileğiyle... Bir sonraki yazımda görüşmek üzere. Kendinize iyi bakın.

Bu arada hazır bloğuma uğrayıp yazımı okumuşken bir de Yılbaşı Çekilişime katılın isterseniz... http://kivircikhayat.blogspot.com/2012/11/ylbas-etkinligini-baslatyorummmm.html
Şans sizden yana olsun.

2 yorum:

  1. öncelikle beni kırmadığın için teşekkürler :)
    ne yalan söyleyeyim ortak maddeler çok ancak sanırım ben bunları sonraki yıllara saklıyorum :) özelllikle 5 madde için bire bir aynı durumdayım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önemli değil sen yine mimle ben yine yazarım :D Evet ortak maddeler çok genel olarak herkesin istediği şeyler bunlar :D

      Sil