2 Aralık 2012 Pazar

Moskova'nın Şifresi Temel

Merhaba,

Uzun zamandır sinemaya gitmemiştim. Geçen gün isyan ettim. Eşime dedim hadi sinemaya gidelim. O da tamam gidelim dedi ve Marmara Park içinde en sonunda açılan Cinemaximum'a gittik. Eşimin zaten 1.sini çok beğenmiş olduğu Moskova'nın Şifresi Temel filmine girdik.


Açıkçası ben pek istememiştim filme girmeyi ama ben itiraz etme fırsatı bulamadan biletleri almış bulunduk :D Komedi filimlerine girmeyi sevmiyorum genel olarak. Millet kahkaha atıyor ben bön bön bakıyorum. Ya ben komediden anlamıyorum ya da standartlarım çok yüksek orasını bilemiyorum. Ama bu filmi çok sevdim. Yer yer kahkaha attım yer yer ağlamamak için kendimi zor tuttum. Birinci filmini izleme fırsatım olmamıştı ama eşimin söylediğine göre birinci filminden çok daha güzelmiş.

Fragmanını izlemek isteyenler aşağıda bulabilir.



Şimdilik benden bu kadar. Bir sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın.


Bu arada hazır bloğuma uğrayıp yazımı okumuşken bir de Yılbaşı Çekilişime katılın isterseniz...
http://kivircikhayat.blogspot.com/2012/11/ylbas-etkinligini-baslatyorummmm.html
Şans sizden yana olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder