24 Aralık 2012 Pazartesi

Nivea BB Cream

Merhaba,
Hafta sonu Annemlere gittim. Aşağı yukarı 3 haftadır görüşmüyorduk. Özlemimi giderdim :D Kardeşime bb krem almasını tavsiye etmiştim. Görüşmediğimiz bu süre içerisinde o da kendine bir tane almış. Nivea BB Cream fakat memnun kalmamış. Bende aldım ondan bir bakim dedim nesinden memnun kalmamış bu ?

Kardeşimin ten rengi benim ten rengimden daha açık renk. Light tonunun benim elimde nasıl durduğuna bakarsanız şikayetini anlarsınız sanırım.


Birde bileğime sürdüm oraya bakın.



Bu da benim kullandığım Garnier ile karşılaştırılması




Özellikle rengini deneyerek almasını söylemiştim ama bazı satıcılar sağ olsun insana yanlış ürün aldırmakta üstlerine yok.

Güneş koruması 10 Faktör. Benim kullandığım Garnier 15 Koruma faktörüne sahip. Nemlendirme olarak ikisini de elime sürdüğümde çok bir fark göremedim. Yoğunlukları da aynı hemen hemen. Kapatıcılığı ise Garniere göre daha fazla. Ama BB kremde kapatıcılık aramyorum ben. Kapatıcılık istesem fondoten sürerim.Kardeşimde benimle aynı düşüncede.

Bize olmadı anneme sürelim dedik. Ara sıra kullanır. Renk tonu uydu uymasına ama yüzünde bir kalıp gibi durdu ve ufacık kırışıklıklar daha da görünür oldu. Kısaca ürün elimizde kaldı.

Neyse kardeşim şimdi kendine yeni bir ürün alacak. Büyük ihtimalle Maybelline alacak. En açık rengi kendisine uyum sağladı. Eğer alırsa onun da yazısını burda görme ihtimaliniz çok yüksek. Benden şimdilik bu kadar. Kendinize iyi bakın.

Bu arada bu gün yarışmanın son günü. Saat 00:00 olduğu anda yarışmayı sonlandıracağım.
Büyük ihtimalle yarın veya ertesi gün sonuçları açıklarım.
Hala katılma ve kazanma şansınız devam ediyor. Katılmak istiyorsanız tıklayın.

http://kivircikhayat.blogspot.com/2012/11/ylbas-etkinligini-baslatyorummmm.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder