16 Aralık 2012 Pazar

Vichy İdealia

Merhaba,

En sonunda sizlerle Vichy İdealia kremini paylaşıyorum. Kremi önce bir süre kullanıp daha sonda görüşlerimi paylaşmayı doğru bulduğum için şimdiye kadar paylaşmadım.



Öncelikle Vichy Türkiye twitter sayfasına çok teşekkür ediyorum. Süper bir etkinlik yaptılar. Şanslıydım ve etkinliğin kazananı ben oldum. Bana istediğim bir Vichy ürününü alma fırsatı verdiler. Benimde seçimim Vichy İdealia oldu. Hatta güzel bir tesadüftür Vich İdealia'yı istiyorum bölümüne yazdıktan sonra kazandım.

Ürünün 2 çeşidi var ben kuru ciltler için olanını seçtim. 3 Hafta boyunca hemen hemen her sabah kullandım ürünü. Mutlaka cilt temizliğimi yaptıktan sonra. İlk kullandığımda nemlendirme ve cilt tonunda eşitlik sağladı ancak gözeneklerle ilgili etkisini göremedim. Zaten bu tarz etkileri hemen görmek mümkün olmuyor bildiğiniz gibi. 3. Hafta yavaş yavaş etkisini görmeye başladım. Pazartesi baktığımda küçülme fark ettim ama emin olamadım. Bu gün baktığımda ise gerçekten küçülme olduğunu hissettim. Burnumun üstündekilerde çok az bir değişiklik var ama burnumun yanındaki bölümde bulunanlar baya küçülmüş durumda. Kırışıklığım zaten olmadığı için kırışıklığı düzeltip düzeltmediği ile ilgili bir yorum yapamayacağım.

Fotoğraf koyamıyorum çünkü net çıkmıyor fotoğrafta kusura bakmayın. Artık makine alana kadar idare edeceksiniz biraz. Hediye geldiği için fiyatı hakkında bir bilgim yok. Hoş kokulu güzel bir krem. Hiç bir şey yapmasa nemlendirmesi bile bana yetti. Biterse ki bitmesine daha çook var. O zaman daha iyi yeni bir ürün çıkmazsa bu ürünü kullanmaya devam etmeyi düşünüyorum.

Bir sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın.


Bu arada hazır bloğuma uğrayıp yazımı okumuşken bir de Yılbaşı Çekilişime katılın isterseniz...
http://kivircikhayat.blogspot.com/2012/11/ylbas-etkinligini-baslatyorummmm.html
Şans sizden yana olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder