6 Aralık 2012 Perşembe

Yine ne istiyorum ?

Oley Oley 150 kişiyi geçmişiz. 151 kıvırcık olmuşuz. Tüm kıvırcıklara teşekkürlerimi yolluyorum. Pırasalarada :D

Bu gün bir istiyorum köşesi ile daha sizlerleyim. Bana hediye almayı düşünen varsa bak zaten yazıyorum buraya kasmasına gerek yok. Bunlardan birini veya birkaçını veya hepsini alsın mutlu olurum zaten :D

Evet yine ben ne istiyorum bir bakalım. Clinique Even Better Eyes istiyorum. Duydum ki göz altında bulunan koyu renklere iyi geliyormuş. Ama 99 Tl civarı olduğunu duydum ve almamaya karar verdim.

Başka neler istiyorum bakmaya devam edelim. Sıradaki ürünü alma ihtimalim çok yüksek. Zaten BB kreminden çok memnun kaldığım Garnier in Göz altları için çıkarmış olduğu rollonlardan biri. Tam inceleyemedim ama 2 çeşidi var sanırım. Yeterince bilgi edindikten sonra hangisini alacağıma karar vereceğim. Fiyatı da 16 TL falan olması lazım.
Başka ne istiyorummm Essence markasının Twilight kolleksiyonundaki allık ve ojelerini istiyorum ama altın rengi olanı değil. Kullanamayacağım şeyi neden isteyeyim. Almayı düşünüyorum. Sürekli gözüme gözüme çarpıyorlar. Ama zaten 3 tane allığım var evde ama böyle şeker bir kırmızı değil. Kararsızım....







Ya bir iki bişi daha istiyordum ama yazarken unuttum. Neyse aklıma gelirse tekrar yazarım :D Şimdilik bu kadar kendinize çok iyi bakın. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere...


Bu arada hazır bloğuma uğrayıp yazımı okumuşken bir de Yılbaşı Çekilişime katılın isterseniz...
http://kivircikhayat.blogspot.com/2012/11/ylbas-etkinligini-baslatyorummmm.html
Şans sizden yana olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder