31 Aralık 2012 Pazartesi

Yves Rocher Comfort Cream Foundation

Merhaba,

Bu gün sizlere Yves Rocher'dan almış olduğum fondotenden bahsetmek istiyorum. Geçen gün Marmara Park içinde dolanırken şöyle bir bakınmak için Yves Rocher'a girdim. Aslında pek bir şey almaya niyetim yoktu ama bu fondotende takılı kaldım.


Kullandığım zaman normalde bizim firmanın fondotenlerinden kullanıyordum ama renkleri benim cilt tonuma pek uyum sağlamıyordu. Ya çok pembe ya da çok sarı duruyordu. Yapı olarak memnundum ama renk uymayınca suratımda maske gibi duruyordu. Bende fondotenimi bir arkadaşıma verdim. Ten rengine çok iyi uyum sağladı ve bildiğim kadarıyla oldukça memnun.



Neyse Önce açık rengine baktım ama ordaki görevli bayan bana bir ton koyusunun daha çok yakışacağını söyledi. Denedim ve gerçekten öyle olduğunu fark ettim. Baya uzun süre muhabbet ettik kendisiyle. O sırada başka bir müşteri geldi. Bende bir fondotene baktım, bir daha baktım ve almaya karar verdim. Yves Rocher Card sahibi olduğum için ve ilk alışverişim olduğu için sanırım bana aldığım her üründe %30 indirim yaptılar. Birde yanında 40 TL değerinde allık hediye ettiler. (Allığın yazısı daha sonra) Bu kadar güzel indirime rağmen başka birşey alamadım :'( Keşke birkaç ürün daha alabilseydim :'( en azından daha düzgün bir fondoten fırçası :( birde kontür için pudra istiyordum :(

Gelelim ürün ile ilgili yorumlarıma; çoğu fondoten gibi suratımda kalıp gibi durmadı; Alerji yapmadı. Nemlendirici özelliği sayesinde kuru cildim rahat etti diyebilirim. Yüzümde makyaj olduğunu hissettirmeyecek kadar hafif bir yapısı var. Ben çok memnun kaldım. Saat 10 civarında sürmeme rağmen hala kalıcılığını koruyor. (Aşağı yukarı 7 Saat oldu) Kapatıcılığı güzel. Ayrıca Dermatolojik olarak da test edilmiş.

Fondoten kullanmaya çekinen bayanlar yakınlarınızda bir Yves Rocher varsa mutlaka uğrayıp bu güzel ürünü kendi gözlerinizle görmenizi tavsiye ederim. 8 Farklı renk tonundan mutlaka biri size uyum sağlayacaktır. Daha fazla bilgi için web sitesini inceleyebilir veya direk satış görevlilerinden yardım alabilirsiniz.

Not: Bu fondoten kuru ve nem oranı az ciltler içindir.

Şimdilik benden bu kadar. Bir sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın.
Herkese iyi yıllar dilerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder