9 Ocak 2013 Çarşamba

Cilt Temizliği için Rival De Loop Clean & Care Kombinasyon

Merhaba,


Herkesin kendine göre bir cilt temizleme yöntemi vardır mutlaka. Ben kuru ciltli biri olarak sürekli cildimi temizlemeyi sevmezdim. Çünkü 2 gün ara ile temizlesem bile cildim aşırı derecede kuruyor ve bu da beni rahatsız ediyordu. Bende makyaj yapmadığım zamanlarda cildimin temizliğine özen göstermemeye başladım.

Özellikle bloğu açtıktan sonra daha sık makyaj yapmaya başladığım için kendime Rosmanndan Rival De Loop Clean & Care ürünlerinden 2 adet küçük boyutta ürün aldım. Belki memnun kalmam diye.


İlk ürünüm Rival De Loop Clean & Care serisinden yüz yıkama jeli. Ürün karma ve normal ciltler için bir ürün. Kötü kokmuyor ve kolay durulanıyor. Üzerinde sabun içermediği yazıyor. Karma ve normal ciltler için olduğundan dolayı sadece bu ürünü kullandığımda yüzümde yine kuruma oluyor biraz.

Bu yüzden hemen devreye Rival De Loop Clean & Care Serisinden kuru ciltler için olan bu tonik devreye giriyor. Bir pamuğa ufak bir miktar döküp tüm yüzümü siliyorum. Çok güzel bir kokusu yok ama işe yaradığını söyleyebilirim. Cildimi nemlendiriyor ve kabuk kabuk kurumasını engelliyor. Tek sevmediğim yanı biraz köpüren bir yapısı var.

Gelelim şimdi bu ürünleri bir daha alırmıyım almazımıyım ? Alabilirim. Jelin kuru ciltler için olanını bulursam. Toniği almayı düşünmüyorum çünkü annem bir tonik verdi bana kuru ciltler için. Onu kullanmayı düşünüyorum. Bittiğinde belki...

Şimdilik kendinize iyi bakın.
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder