31 Ocak 2013 Perşembe

Çok şey istemiyorum ki :(

Merhaba,
Uzun zamandır bir istiyorum köşesi yazmamıştım sizlere. İsteyecek bişi kalmadı çünkü fazla. Ufak tefek olanları zaten alıyorum. Bu yüzden istememe gerek kalmıyor. Neyse gelelim istediklerime...

Saç tebeşiri


Çok güzel bir ürün özellikle benim gibi rengarenk saçlar isteyen bayanlar için. Saç uçlarımı rengarenk boyamak istiyorum. Yıkanınca çıkması ve saça çok zararının olmaması da benim için ayrı güzel. Hep aynı saçla dolaşmak zorunda değiliz. Aynı zamanda ısı ile sabitleniyor olması da güzel çünkü sprey ile sabitlenenler sıprey saça sıkıldığında ilk sürdüğünüzde elde ettiğiniz parlak görüntüyü kaybediyor.



 Bir ara bir tane sipariş verdim ama getirmediler. Allahtan kapıda ödeme idi. Kredi kartı ile almış olsaydık gitmişti valla paracıklar. Alabilirsem bu şekilde yapacağım inş.

Bir başka isteğim ise Velvet nails
Bu üründe çok değişik geldi bana. Almayı düşünüyorum ama eminde olamyorum. Çok hoş görünüyorlar. değil mi ?



Özellikle Siyah, mor beyaz gibi renklerin çok güzel duracağını düşünüyorum. Belki bir ara alırım. Kullanan varsa nerden aldığını, fiyatını ve ürün ile ilgili yorumlarını yollarsa sevinirim.


Şimdilik benden bu kadar bir sonraki yazıma kadar kendinize çok çok iyi bakın.
Hazır yazımı okumuşken Made in Liliput ile ortak düzenlediğimiz çekilişimize de katılmayı unutmayın. Aşağıdaki logoya tıklayarak çekiliş sayfamıza gidebilirsiniz.

8 yorum:

  1. bende var sac tebesiri, renk koyu kahve saca bile oluyor ama aksama kadar kaybolup kalmiyor, yine de birkac saat icin cok eglenceli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorun değil 2 saat kalsın onada razıyım :D

      Sil
  2. Saç tebeşirinden bende istiyorum bulursan haber verirsen çook sevinirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka bloğumda yazısını görürsün zaten :D

      Sil
  3. merhaba ♥♥
    blogumda "CANTANI GOSTER" adi altinda guzel bir cekilis/etkinlik var.gelmek istersen sevinirim ve beklerim :))
    www.sevonugozunden.blogspot.com
    sevgilerle ♥♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Davet ettiğin için teşekkür ederim en kısa zamanda bakmaya çalışacağım. Sende benim etkinliğime katılırsan sevinirim.

      Sil
  4. evet liliput çekilişiniz olduğunu bu yazıyı okuyunca hatırladım sonuç belli oldu mu? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çekiliş soınucunu belirlemek için liliput'un sahibi ile iletişime geçmeye çalışıyorum henüz cevap alamadım. Pazartesi gününe kadar cevap alamazsam direk çekilişi yapacağım.

      Sil