31 Ocak 2013 Perşembe

Daily Moisturizing Hand Mask

Merhaba,
Yine özlettim kendimi sanırım geçen pazar gününden beri yazmıyorum sizlere. İş hayatımda bazı değişiklikler oldu. Bu yüzden sizlere pek birşey yazamadım. Neyse en yakın zamanda bu eksiklikleri telafi edeceğim.
Bu gün sizlere geçen gün gratisten almış olduğum el maskesinden bahsetmek istiyorum.


 Ürün eldiven şeklinde olduğu için kullanması gayet kolay. İçinde krem gibi bir madde var. Elimi içinde aşağı yukarı yarım saat beklettim ve çıkarınca fark ettim ki ellerimde oluşan kuruluktan kaynaklı gerginlik kayboldu ve ellerim gayet nemli ve yumuşacık oldu. Kokusu da fena değil.


Tek sorun ellerimi yıkadıktan sonra etkisi çok devam etmiyor. Elime krem sürüp beklesem aynı etkiyi elde ederim zaten. Üzgünüm el maskesi seni bir daha almayacağım.


Şimdilik benden bu kadar bir sonraki yazıma kadar kendinize çok çok iyi bakın.
Hazır yazımı okumuşken Made in Liliput ile ortak düzenlediğimiz çekilişimize de katılmayı unutmayın. Aşağıdaki logoya tıklayarak çekiliş sayfamıza gidebilirsiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder