14 Ocak 2013 Pazartesi

Essence Colour & Go

Merhaba,
Bu gün sizlere Essence markasının bir ojesinden bahsetmek istiyorum. İnanın bana bu oje rengini gerçekten çok aradım.


Çok eskiden almış olduğum bir kazağıma uyumlu olmasını istiyordum. Genelde ojeler ya çok yeşil ya da çok mavi oluyordu. Essence ojelerinin birbirinden güzel renkleri arasından, aradığım rengi en sonunda buldum. Yeni şişelerin arasında göremedim ama eski şişelerin arasında buldum şansıma :D Tırnak üzerinde duruşu da aşağıdaki gibi.


Tek katta rahat bir şekilde kapatıcılık sağlıyor ama fotoğrafta iki kat sürdüm. Kuruması gayet kolay kıvamı ve sürümü de çok rahat. İçinde normal kalınlıkta fırça bulunuyor.
Eğer zor bulunan bir renk arıyorsanız essence ojelerine bir bakmanızı tavsiye ederim. Ben aradığımı buldum. Umarım sizde bulursunuz.

Bir sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın. Mutlu haftalar dilerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder