22 Ocak 2013 Salı

Essence Home Sweet Home

Merhaba,

Essence yeni bir kolleksiyon ile yine bizlerle. Bu şeker mi şeker kolleksiyonun adı Home Sweet Home. Gratislerde bulabilirsiniz de bulamayabilirsiniz de ben gittiğimde sadece 3 renk oje, tırnak stickerları 2-3 tane ruj ve 3 tane falan allık ve cüzdanlar kalmıştı. Yukarıda görünüyor ama isrerseniz ayrıntılı olarak standın üzerinde neler var bir bakalım.


3 farklı renkte göz farı var.en çok turuncu tonunda olanı sevdim fakat çok far kullanmadığım için almadım. Üzerindeki örgü motifleri ise gerçekten çok şirin bir hava katmış.


2 farklı renkte ruj var. Deneme imkanım olmadı testerları yürütmüşler. Ama ikisininde çok tatlı renkler olduğuna eminim. Aynı zamanda kalıcı oldukları yazıyor üzerinde.



Hemen sonra şeffaf bir lip gloss var. Parlaklık ve hacim kazandırıyormuş dudaklara. Ben gittiğimde gratiste kalmamıştı.



Standın üzerinde en çok dikkatimi çeken allıklar. 2 farklı çeşidi var. Çok şeker duruyorlardı ama evde bir sürü allığım var bu yüzden kendime hakim oldum ve almadım.

4 farklı renkte şekermi şeker ojeler. Sağ taraftaki iki rengini aldım kendime. Çok tatlı rnekler gerçekten. Yorumları daha sonra tabiki.


Tırnak stickerları. Desenleri çok şeker. Bir daha gittiğimde fiyatına bakacağım. Uygunsa almayı düşünüyorum. Yeni ojelerime çok yakışacaklar sanki :D


Ve son olarak örgüden minik bir cüzdan. İçine paranızı, cep telefonunuzu ya da canınız ne isterse koyabilirsiniz. Aşağı yukarı elim büyüklüğünde.

Evet bu şeker mi şeker kolleksiyonun sonuna geldik. Ama essence kolleksiyonları tükenmez. Bir sonraki kolleksiyonda görüşmek üzere. Kendinize iyi bakın.

Hazır yazımı okumuşken Made in Liliput ile ortak düzenlediğimiz çekilişimize de katılmayı unutmayın. Aşağıdaki logoya tıklayarak çekiliş sayfamıza gidebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder