15 Ocak 2013 Salı

Flormar Deluxe Cashmere Lipstick Stylo

Merhaba,

Bu gün sizlere Flormarın yeni sayılabilecek mat rujunu tanıtmak istiyorum. Çok hoşuma giden bir ürün oldu. Böyle mat , simsiz, ışıldayıp parıldamayan ürünleri seviyorum. Ama eşim makyaj sevmeyen bir insan olarak her zamanki gibi sevmedi :D


Neyse gelelim ürüne. Ürün çok güzel yumuşak bir yapısı var. Renkleri gayet net ve canlı. İlk sürüldüğünde normal ruj gibi görünmesine rağmen hızlı bir şekilde mat görünüme kavuşuyor. Aynı zamanda çokta kalıcı bir yapısı var. Hafif bir yapıya sahip dudağımda ruj olduğunu hissettirmiyor.



Fotoğraf kalitesi çok iyi değil ama idare edin artık. Bendeki DC23 numarası. Ürünün 10 farklı rengi bulunmakta. Umarım daha fazla renk tonu eklerler. Fiyatı 15,50 TL Eğer sizde benim gibi mat ruj severlerdenseniz mutlaka en yakın flormar standına uğrayın. Nasıl olsa artık heryerdeler :D

Herkese iyi günler dilerim bir sonraki yazımda görüşmek dileğiyle.

4 yorum:

  1. flormarın renkleri giderek düzeliyor galiba fena değilmiş bu da..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bildiğim kadarıyla %51 ini Yves Rocher satın almış. Renkleri ürünleri sürekli yenilenip güzelleşmeye başladı fakat fiyatlarıda gittikçe artıyor. Yakında bir rujunu 30-40 TL'ye alırsak hiç şaşırmam.

      Sil
  2. Bu rujları merak ediyordum, oldukça güzelmiş. Güle güle kullan. Ben henüz denk gelip bakamadım yakından, en kısa zamanda inceleyeceğim.
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok güzeller mutlaka gidip bir gör.

      Sil