21 Ocak 2013 Pazartesi

Flormar Matte

Merhaba,
Flormar matlıkta sınır tanımıyor. Önce mat ruj derken bir baktık mat oje çıkartmış. Haberi alır almaz kendimi bir flormar kioskunda buldum ve hemen kendime bir tane mat oje aldım.


Kar beyazı mükemmel bir oje aldım kendime. Normalde oje matlaştırıcının tercihim olduğunu beni takip edenler bilir. Ama bu ojeyi gördükten sonra kararımı tekrar gözden geçirmeye karar verdim desem yalan olmaz.


Ürün çok güzel içinde normal bir fırçası var. Sürdükten kısa bir süre sonra hemen matlaşmaya başlıyor. 1 katta çok kapatıcılık sağlamıyor ama 2. katta ulaştığı görünüm mükkemmel. Oje matlaştırıcı kullandığım zamanlarda tırnaklarım donuk bir matlık kazanırken bu ojeyi sürdüğüm zaman çok hoş bir matlık kazanıyor. Nasıl açıklayacağımı gerçekten bilemiyorum. Böyle ipek gibi ama mat desem belki anlaşılır. Beyazın tonu da gerçekten hoşuma gitti. Bazı beyazlar sarıya veya maviye doğru gidebiliyor ama bunda öyle bir durum yok. Bildiğimiz saf beyaz. Üzerine desen de çizmiştim ama bozuldu :( neyse artık başka bir ojeye :D



Beyaz haricinde soldan ilk 6 ojeyi de çok beğendim. Alabilirim. Sağım solum belli olmaz. :D
Tanesi 3,50 TL çok pahalı sayılmaz ama daha ucuz da olabilirdi. Flormardan daha önceki gibi uygun fiyatlı ürünler bekliyoruz.

Şimdilik benden bu kadar bir sonraki yazıma kadar kendinize çok çok iyi bakın.
Hazır yazımı okumuşken Made in Liliput ile ortak düzenlediğimiz çekilişimize de katılmayı unutmayın. Aşağıdaki logoya tıklayarak çekiliş sayfamıza gidebilirsiniz.

2 yorum:

  1. bu matlara ben de bayıldım sürüp duruyorum zaten..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok güzeller. Para bulim diğer renklerinden de almayı düşünüyorum.

      Sil