2 Ocak 2013 Çarşamba

Garnier - Anti Dark Circles

Merhaba,

Daha önce istiyorum köşesinde de istediğimi belirttiğim Garnier'in çıkarmış olduğu roll onlardan birini tanıtacağım sizlere. Hatırlarsanız 2 çeşidi arasında kararsız kalmıştım. En sonunda kapatıcı özellikli olandan bir tane almaya karar verdim.

Aslında ürünü satın alalı uzun bir süre oldu ama önce bir süre deneyip sadece kapatıcı mı yoksa aynı zamanda göz altındaki morluklara belirttiği gibi iyi geliyormu diye denemek istedim. Bu yüzden post bu kadar gecikti.


Ürünün 2 adet renk tonu bulunmakta aynı bb cream gibi. Sıvı bir yapısı var. Ucundaki metal kısım ile ferahlama ve rahatlama sağlıyor geçici olarak.  Gözünüzün alt kısmına pratik şişesi yardımı ile sürdükten sonra ürünü yaymanız gerekiyor. Birkaç hafta kullanımda göz altındaki morluklarınızda azalma görmeye başlıyorsunuz. Kapatıcı özelliğini de aşağıdaki fotoğrafta görebilirsiniz.


Sol gözümde roll on kullandım sağ gözümde kullanmadım. Hatta fotoğrafta gözümün üstüne bile sürdüm. Hafif yapısı sayesinde normal kapatıcıların yağlı yapısından kurtuldum. Aynı zamanda yavaş yavaş morlukları azalttığı için favorilerimin arasına girmeye hak kazandı.

Şimdilik benden bu kadar. Bir sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder