17 Ocak 2013 Perşembe

Golden Rose Muhteşem İkili

Merhaba,

Bu gün sizlere Golden Rose'un 2 muhteşem ojesi ile yapmış olduğum Ojelerimi göstermek istiyorum.


Öncelikle hemen hemen herkesin elinde olan bir rakı beyazı oje kullandım. İsterseniz beyaz oje de kullanabilirsiniz. Hemen sonra ise Golden Rose daha önceden de tanıtımını yamış olduğum Rich Colour Nail Laquer ojesini tırnağın yarısından biraz daha azını kaplayacak şekilde sürüyorum. Yazısını görmek için Tıkkk...


Hemen sonrasında ise Golden Rose Jolly Jewels kolleksiyonundan 102 numaralı ojeyi tırnağın yarısını hatta biraz daha fazlasını kapatacak şekilde sürüyorum.


Şahsen yalnız başına kullanmaktansa Jolly Jewelsin bu ojesini bu şekilde kullanmayı daha çok seviyorum. Umarım sizde beğenmişsinizdir. Daha once tanıtmış olduğum 115 numaralı ojesi ile hemen hemen aynı özelliklere sahip. Yazıyı görmek için Tıkk...

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere kendinize iyi bakın...

2 yorum:

  1. tam yılbaşı manikürü olmuş bayıldım =)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim. Keşke yılbaşından önce yayınlasaymışım o zaman :/

      Sil