9 Ocak 2013 Çarşamba

ISANA Asetonsuz Oje Temizleyici

Tekrar Merhaba,

Yine bir Rossmann ürünü ile sizlerleyim. Daha önce mutlaka bahsetmişimdir bir yazımda ben aseton kullanmayı sevmiyorum. Geçen gün asateonum bitti bende Rossmana gittim. Bir baktım asetonsuz oje temizleyici. Sevinerek hemen aldım.


O günde simli oje sürmüştüm. Şu Jolly Jevels var ya işte o. Döktüm pamuğa ojeyi çıkartcam. Siliyorum siliyorum çıkmıyor. Oje çıktı simler kaldı. Kazıyorum artık resmen tırnağımın üzerinden. Yok çıkmadı. Gittim eve en yakın marketten bir tane aseton aldım. Geldim eve onunla çıkarttım. Normal oje sürdüğüm zaman 2 kat falan çıkartıyor ama simli ojede sınıfta kaldı.

Bu Rossman ürünleri ile ilgili kaçıncı yazım oldu bilmiyorum ama ürünlerinden genel olarak memnun kalmadığımı fark ettim. Hatta bir kere kütikül pensi aldım. Ondan da memnun kalmadım ve geri iade ettim. İade derkende yerine başka ürünler aldım. Mecburen ihtiyacım olmadığı halde bir sürü ürün aldım.

Bundan sonra Rossmann markalı ürünleri almayacağım. Hem cildime hem parama yazık.
Şimdilik benden bu kadar bir sonraki yazımda görüşmek üzere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder