7 Ocak 2013 Pazartesi

Koştur Koştur :D

Merhaba,

Uzun zamandır görüşemedik. Umarım ben yokken kendinize iyi bakıyorsunuzdur. İş güç bu sıralar o kadar çok ki başımı kaldırıp twittera bile bakamıyorum. Bloğa yazı yazmayı ne kadar özledim bilemezsiniz. Yepis yeni kozmetik ürünlerimi bir türlü sizlerle paylaşamadım. Almak istediklerim birikti de birikti. Hele bir de yılbaşı geçince özellikle kıyafetler baya bir indirime girdi. Bir hafta daha geçsin o mudo senin bu collezione benim fıldır fıldır dolaşırken göerebilirsiniz beni. Kafamda birkaç bir şey belirledim kesin alınacaklar listesinde ama sabretmem lazım. Asıl indirimler haftaya tabi bedeni kalırsa istediklerimin :/

İş yerinde de sizler için hazırladığımız projeler üst üste bindi. Bir an önce sizlerle buluşturmak için hızlı bir şekilde çalışıyoruz. Baskısıydı tasarımıydı koştur koştur. Bu süreç içinde insanın sinirleri de bozulmuyor değil hani, ama facebook twitterda istekleri gördükçe çalışma azmi geliyor. Umarım projeler sizlere ulaşınca beğenirsiniz. Meraklanmanız için bir ipucu vermiyorum. Zamanı geldiğinde burada görebilirsiniz.

Neyse artk gitmem lazım kendinize iyi bakmaya devam edin.
En yakın zamanda görüşmek dileğiyle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder