24 Ocak 2013 Perşembe

Rimmel 5 in 1 Base & Top Coat

Merhaba,
Bu gün 1 aydan fazla süredir kullandığım Rimmelin 5 i bir arada tırnak bakım ürününü sizler ile paylaşmak istiyorum.

Malesef kendisi hakkındaki görüşlerim pekte iç açıcı değil. Almamın sebebi 5 i bir arada olmasıydı fakat o 5 tane ne ise artık sadece 2 tanesini gördüm o da oje altına sürdüğümde pürüssüz bir zemin oluşturması ve tırnağa top coat olarak sürdüğünüzde parlaklık vermesi.

Öncelikle söylemek istediğim ürün aşırı derecede keskin bir şekilde ilaç gibi kokuyor. İşe yarasa one bile razıyım. Ojenin sebep olduğu tırnak sararmalarına kesinlikle hiçbir etkisi yok. Tırnaklarımda sürdüğüm süre boyunca çatır çutur kırılmaya devam etti. Uzamasına kesinlikle bir yardımı dokunmadı.

Kaç para verdim hatırlamıyorum ama 1 tl ye aldığım şeffaf oje de base coat ve top coat işlevini görür. Tekrar almnayacağım ürünler arasına girdi. Hatta o kokusunu çekmemek için  çöpe bile atabilirim. O derece.

Şimdilik benden bu kadar bir sonraki yazıma kadar kendinize çok çok iyi bakın.
Hazır yazımı okumuşken Made in Liliput ile ortak düzenlediğimiz çekilişimize de katılmayı unutmayın. Aşağıdaki logoya tıklayarak çekiliş sayfamıza gidebilirsiniz.

2 yorum:

  1. merhaba bende bu ürünü kullanıyorum benim kullandığım muz kokuyor sanki aynı şekilde etkileri gördüm bende eminim daha iyileri de vardır

    bu arada çekilişim var katılmak için
    http://desenlioje.blogspot.com/2013/01/fikrim-geldi-2-bende-cekilis-yapiyorum.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka daha iyileri de vardır. İşe yarayan bişi bulursan haber ver :D Çekilişine de bakacağım. Sende benim çekilişime katıl istersen :D

      Sil