15 Ocak 2013 Salı

Standart Bedene İsyan

Merhaba,
Tüm giyim mağzaları bu isyanım size. Niye bütün pantalonların boyları standart sorarım size. Bu ülkede herkes manken mi ?

 
 
Yahu kırk yılda bir alışverişe çıkıp kendime birşeyler almak istedim. Ya uyuz oldum neden bütün pantalonların boyu 30 anlamıyorum. Herkesin bacakları aynı boydamı ? Diyeceksiniz ki şimdi pantalonun paçalarını yaptır.


Yukarıdaki pantalon gibi bir pantalonu örnek olarak alalım. Ne kadar güzel bileği kavramış değil mi? Bu pantalonun paçalarını benim boyumdaki birine göre kes. Noldu sana dar paça oldu boru paça. E ben dar paça istiyorum ama. :-@

Ya çok hoşuma giden bir pantalon oldu aynı problem yine. Bu sefer daha da kötüsü hatta. Pantalonun diz kısmı farklı bir parçaymış gibi duruyor. Ben gisem ne olur o parça dahada aşağıya iner. :-(

Pantalonu geçtim üzerime bişiler alayım dedim omuzları kocaman. Ben normalde dar omuzlu bir insan değilim hatta geniş bile sayılabilir omuzlarım ama normalde cuk diye oturan m beden gitmiş omuzlarda olmuş sana xl.Nasıl kalıplar bunlar nerenin insanına göre yapıyorsunuz ?

Giyim firmaları sizden rica ediyorum lütfen adam gibi şeyler üretin. Birazda herkesin manken olmadığını anlayın artık bu memlekette 150 insan da var 180 insanda

Not: Kısayım falan dediğime bakmayın 1.60 boyum var çok kısa değilim.

4 yorum:

  1. Ben 1,64 üm ama aynı şeyi düşünüyorum. Bir de kalıplar ya çok dar ya çok geniş hiçbiyerin ki birbirini tutmuyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendim dikmeyi mi öğrensem napsam bilemedim. :D

      Sil
  2. inanın uzun boylular da benzer sıkıntıları yaşıyor. boyum 1.80 özellikle hırkalarda, kazaklarda, montlarda sorun yaşıyorum kolları hep kısa geliyor. uzun olsa belki bazı modellerde kısaltma olabilir ama kısaya çare yok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın sende voleybolcular fln nerden giyinniyo acaba oralara bir bak sen :D

      Sil