9 Ocak 2013 Çarşamba

SYNERGEN Makyaj temizleme mendili.

Merhaba,

Doğru düzgün bir post yazmayalı baya bir zaman oldu sanırım. İnşallah bu gün birkaç post yazmayı düşünüyorum. İşlerimi bitirip onay için yolladım ve şimdi cevap için bekliyorum. Umarım bir an önce onaylanır ve baskıya giderler.

Neyse bu gün ilk olarak memnun kalmadığım bir üründen bahsetmek istiyorum. Rossmandan almış olduğum makyaj temizleme mendili. Ürünü öncelikle pratik oduğu için aldım. Pamuk vs derdi yok. Bide alkol içermediği için aldım. Temizlemesi falan da fena değil.


Buraya kadar herşey iyi güzel ama mendilin biçimindenmi yoksa benim cildimin hassaslığından mı bilemiyorum; ürün makyajı temizlediğinde yüzümde bir yanma hissi hissettim. Bu yüzden de bir daha almamaya karar verdim. Gerçi üzerinde tüm cilt tipleri için uygundur yazıyor ama neyse...

Büyük ihtimalle daha önce göz makyajı temizleyicisinden memnun kaldığım Nivea'nın bir makyaj temizleme ürününü alacağım. Sizin tavsiye edebileceğiniz bir ürün varsa yorum olarak yazmanızı rica ederim. Özellikle uygun fiyatlı olması ve kuru ciltler için olması tercihimdir. 

Şimdilik benden bu kadar bir sonraki postta görüşmek üzere.
Kendinize iyi bakın. Bye...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder