18 Ocak 2013 Cuma

The Library Of Fragrance - Cherry Blossom

Merhaba,
Dün akşam koştur koştur kendimi gratisin içine attım. Birbirinden güzel gratise özel ürünlerden aldım tabiki %40 indirimli olarak. Bunlardan bir tanesi The Library Of Fragrance kokularından kiraz çiçeği kokusuydu.


Fazla bir çeşit yoktu. 4 -5 çeşit koku vardı en fazla. Benim aldığım, kar kokusu, bal çiçeği kokusu, bebek pudrası kokusu ve pamuk şeker kokusu hatırladıklarım bunlar. Kokladığı zaman insan aa oluyo :D Bulduklarım arasından en ilgimi çeken bal çiçeği kokusu oldu. Küçüklüğümü hatırlattı bana. Ama biraz ağar geldi bana bu yüzden kiraz çiçeğini tercih ettim. Web sitesine baktım başka nasıl kokular var diye aşağı yukarı 100 tane kokusu var oyun hamuru kokusu, pastel boya kokusu vs. :D

Kokusu haricinde bu parfümün başka bir özelliğini daha sevdim. Normalde hemen hemen her parfüme alerjim olurdu ve hemen hapşurmaya başlardım ama bu parfüm hiç alerji yapmadı. Gece yatmadan önce yastığıma da sıktım :D mis gibi kiraz çiçekleri arasında dolaşıyormuş gibi hoş bir uykuya daldım. Hatta sabah kalkmak istemedim :D Saati fln susturmuşum az daha geç kalıyodum :D

Bu gün indirimin son günü. %40 indirimli olarak bu ürünü satın alabilirsiniz.
Şimdilik benden bu kadar. Bir sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder