13 Şubat 2013 Çarşamba

Avon Super Shock Gel Eyeliner

Merhaba,

İş güç koşturmaca derken bir haftadır yazı yazamamışım ben yahu. Çekilişte bitti bu gün onun sonuçlarını da yayınlayacağım inşallah.



 Neyse gelelim bu gün sizler ile paylaşacağım süper göz kalemine adı da üstünde zaten super shock eyeliner. Ürünü kardeşimden aldım. Çok siyah olduğu için hoşuna gitmemiş ve suya dayanıklı bir ürün olduğu için çıkarmakta zorlanmış. Bende madem beğenmedin ver bana dedim el koydum :D


Normal göz kalemine göre ürün gözde daha siyah bir etki bırakıyor. Eyeliner'a göre daha mat. Gayet yumuşak dağılmayan bir yapısı var. Daha önce de belirttigim gibi suya dayanıklı. Tam istediğim gibi bir ürün. Bol bol kullanacağım ve biterse tekrar almayı düşünüyorum.


Evet bayanlar ve bay varsa bloğumu okuyan baylar. Ben çekiliş sonuçlarıma bakmak için hızlı bir şekilde çalışmalara başlıyorum. Herkese güzel günler dilerim. Bye Bye


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder