6 Şubat 2013 Çarşamba

Essence Home Sweet Home Collection

Merhaba,

Essence Home Sweet Home Kolleksiyonundan daha öneki bir yazımda sizlere bahsetmiştim Tık... Şimdi ayrıntılı olarak almış olduğum ojelerini sizler ile paylaşmak istiyorum.

İki ojemide çok sevdim özellikle yan yana durdukları zaman daha bir güzel oluyorlar :D 01 Caramel Cheese Cake ile başlamak istiyorum ben turuncu olan. Şişede çok tatlı bir rengi var ancak tırnağa sürünce daha koyu turuncu oluyor maalesef. Kıvamı güzel 2 katta daha güzel bir kapatıcılık sağlıyor. İçinde kalın bir fırça var. Ancak fırçanın ucunu sevmedim. Oval bir fırça olmasını tercih ederdim.


İkinci ojem ise 02 Red-y to relax koyu pembe olan. 1 katta rahat kapatıcılık sağlıyor. Rengi çok hoşuma gitti. Ancak eve gelince anladım ki aynı renkten bir tane evde varmış farklı bir marka. Almadan önce tereddütte kalmıştım ama yinede aldım keşke başka bir rengini alsaymışım. Neyse Görünüşü de böyle. Fotoda biraz sarısı fazla görünüyor olabilir ışıktan kaynaklı.



Şimdilik benden bu kadar bir sonraki yazımda görüşmek üzere...

Hazır yazımı okumuşken Made in Liliput ile ortak düzenlediğimiz çekilişimize de katılmayı unutmayın. Aşağıdaki logoya tıklayarak çekiliş sayfamıza gidebilirsiniz.


2 yorum:

  1. merhabalar,
    seni blogumda seni mimledim, ilgilenirsen beklerim...
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mimin için teşekkür ederim en kısa zamanda ilgilenmeye çalışacağım.

      Sil