18 Şubat 2013 Pazartesi

Essence Oz the Great and Powerfull Kolleksiyonu

Merhaba,

Muhteşem ve Kudretli Oz filminin sinemalara girmesini merakla bekleyen ben aynı zamanda essence yeni koleksiyonunu da merakla bekliyorum. Kesin bir bilgim yok ama tahminimce filimden bir kaç gün sonra koleksiyon da satışa çıkar diye düşünüyorum. Bakalım içinde neler varmış ?


Üç farklı renkte göz farı. Mavi ve Yeşil olanları bence gayet hoş görünüyo diğeri sanırım coal rengi bu benim için far olarak biraz iddalı bir renk. Sitede metalik olduğundan bahsediyor. Bu demek oluyor ki ürünler sedefli. Bu yüzden almayacağım. Sedefli ve simli farları sevdiğimi söyleyemem.


Parlak mor ve yeşil renklerde göz kalemleri. Mor olanı alabilirdim ama zaten elimde mor göz kalemi olduğu için almayacağım. Yeşil zaten tarzım değil. Hemen bir sonraki ürünümüze geçelim.


Renk değiştiren lip balm. Tahminimce şu yeşil renkli rujlardan olmalı. Eğer öyleyse kesinlikle almayacağım ürünlerden biri bu. Bizim firmanın kimyagerine sormuştum. Sağlığa çok zararlı olduğunu söylemişti.


Krem allığa gelelim. Rengi burdan çok hoş görünüyor. Sanırım pompalı şişede yapmışlar ürünü. Deneyebilirsem ve rengi uygunsa bir tane alabilirim.


Pudra almayacağım ürünlerden bir tanesi kuru ciltli olduğum için bana pek iyi gelmiyorlar.


Çatlayan ojeler çok sevmediğim ürünlerden biri daha firmada bir dolu vardı ama bir iki defa kullandım. Belki altın renkli olanını alabilirim.

Ve işte son ürünümüz kolye. Tarzım değil. Almayacağım ürünlerden bir tane daha.

Kısaca bu koleksiyonda benlik bir ürün pek bulamadım. Bir sonraki kolleksiyonlara saklayacağız hevesimizi napalım. Umarım siz istediğiniz şeyleri bulabilirsiniz. Bir sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın.

2 yorum:

  1. harikaymış eğer gelirse alacaklarımı yazdım bir kenara..:-)) ojeler fix alınacak tabi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım gelir sende istediklerini alabilirsin :)

      Sil