26 Şubat 2013 Salı

Flormar Caviar Oje

Merhaba,

En son yazımı yazalı bir hafta olmuş ya. Aslında yazcak o kadar çok şey olmasına rağmen bir türlü vakit bulupta yazı yazamıyorum bloğuma. Sürekli bir yerlere gidiyorum veya evde oturup bilgisayarı dahi açmıyorum.

Neyse gelelim bu günkü konumuza. Bu gün biraz gezme fırsatı yakaladım. Baktım yeni ne var ne yok kozmetik ürünlerinde falan. Flormar standınada uğradım. Caviar oje çıkarmış ben daha yeni gördüm. 1 Ay falan oluyormuş çıkalı.  Almak istedim aslında denemek maksatlı ama 14,25 TL olan fiyatını görünce almaktan vazgeçtim. Belki başka bir zaman. Bol paralı bir zamanım olursa :D yinede fazla ama. 3 Farklı rengi var.



Standdaki görevli ile ufak bir muhabbetimiz oldu. Ben ona artan fiyatlardan şikayet ettim o da dinledi :D Bu sırada öğrendim ki flormarın tüm ürünlerine %20 zam gelecekmiş ay sonunda. Sanırım kendilerini gelir seviyesi daha yüksek seviyelere taşımaya karar verdi flormar. Neyse artık indirimde falan bulursak ürünleri o şekilde alacağız. :D

İndirim demişken Flormarın Wild collection ürünlerinde 3 Al 2 Öde kampanyası var ve 2012 Summer Collection ojelerinde 1 alana 1 bedava. Ne zamana kadar devam edecek kampanyalar bilmiyorum ama faydalanmak isteyenlere acele etmelerini tavsiye ederim. Her halde stokları eritip yaza doğru yeni ürünler çıkarmayı düşünüyorlar.

Neyse şimdilik benden bu kadar. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder