4 Şubat 2013 Pazartesi

Gözlüksüz Hayat

Merhaba,

Görüşmeyeli nasılsınız canlarım beni soracak olursanız çok iyiyim. Cumartesi günü gözlüklerimden kurtulmak için lazer operasyon geçirdim ve artık gözlüksüz olarak rahat rahat görebiliyorum.

Aslında zaten bir operasyon geçirmeyi düşünüyordum ama henüz değil. Biraz maddiyatı toplayayım demiştim. Ama Dünya Göz Hastanesinin Facebook üzerinden yapmış olduğu yılbaşı etkinliğinde kazananlardan biri ben oldum ve %50 indirimli olarak ameliyatımı oldum.



Muayene oldum. Git oraya bak, git buraya bak, şıp şıp damla, kırmızıya bak, yeşile bak derken muayene sonucunda bir problem çıkmadı ve cumartesi günü ameliyatımı oldum.

Biraz ameliyattan bahsedeyim olmak isteyenler için. Öncelikle ameliyat hiçte öyle bahsettikleri kadar kolay değil. Ameliyat süresince tamamen uyanık oluyorsunuz. Damla fln damlatıyorlar giyiniyosun kuşanıyosun giriyosun ameliyata. Gözünü kırpmaman için bişi takıyolar. Kendini sıkarsan biraz canını yakıyor. Ameliyat sırasında ışıklara fln bakıyorsun sürekli. bir ara göremedim o zaman panikledim ama normal olduğunu söylediler :D neyse onu tak bunu çıkar öbür göze aynı işlemler, pıt pıt damla foş foş gözü yıkama fln refleks olarak biraz gözlerimi sıktığım için canım yandı azcık. Allah doktorlara sabır versin zor iş.



Neyse orası bitti öbür tarafa aldılar. Bu sefer yapışkanı bişi taktılar gözüme kırpmamam ve kirpiklerimin yola çıkmaması için. Neyse yine damla bilmemne foş foş göz yıkama kırmızıya bak yeşile bak sabit kal falan filan neyse kısaca iş zor öle yok bişi hissetmiyosun fln değil. Bide arada lens takmışlar koruması için haberim yok onu da bu gün çıkarttırdım.

Ameliyat bittikten sonra gözlere doğal olarak biraz daha fazla dikkat etmek gerekiyor. Elini fln sürmüyorsun çok fazla sıkmamaya gayret ediyorsun. Birde özellikle ilk gün gözde acayip yanma ve batma oluyor. Ben mümkün olduğunca uyudum. Işığa fln bakamıyorsun vs. Damla verdiler bi ton onları damlatıyorum 6 saatte bir. Göz kuru kalmayacak kesinlikle. Sürekli gözünü kırpcaksın fln.

Benim gibi kozmetik manyakları için kötü bir haber 10-15 gün kadar göz makyajı yok. Gözlükleri de çıkardığım için kendimi çok beyaz hissediyorum ama makyaj yapamıyorum :'( Kısaca pıt pıt, foş foş keşke ameliyat görüntülerim olsaydı yayınlardım ama benimkini çekmemişler.


Şimdilik benden bu kadar bir sonraki yazıma kadar kendinize çok çok iyi bakın.
Hazır yazımı okumuşken Made in Liliput ile ortak düzenlediğimiz çekilişimize de katılmayı unutmayın. Aşağıdaki logoya tıklayarak çekiliş sayfamıza gidebilirsiniz.


2 yorum:

  1. Geçmiş olsun, valla ben yıllardır ileri derecede miyop olan biri olarak ameliyata hiç sıcak bakamıyorum, şimdi daha da tırstım :D Zaten doktor en son muayenede benim ameliyata uygun olmadığımı söyledi, hatta gözümdeki çiziklerden ötürü lensi bile yasakladı, 10 yıl aradan sonra birkaç gündür gözlüğe geri dönüş yaptım ama bir türlü alışamıyorum, gittikçe de kötüleşiyor. Gerçi gözüm iyileşmiş, lens takabilicem bir süre sonra ama bu gözlükle geçen kısa süre bile beni çıldırtmaya yetti, lenslerimi istiyorum :D İyileşme süresi geçtikten sonraki durumunu da paylaşırsan sevinirim, inşallah çok iyi olur her şey senin için.

    YanıtlaSil
  2. Öncelikle çok geçmiş oldun. Ben şimdiye kadar pek lens takmadığım için ameliyat konusunda hiç bir problem yaşamadım. Lens göz üzerinde bulunan tabakayı incelttiği için ameliyat olmayabiliyor. Bence kendi göz sağlığın açısından gözlük takmaya devam et.

    Benim durumumda şu an gayet iyi hiç bir problemim yok. Sadece göz yaşı damlası kullanıyorum gözümün kurumaması için o kadar. Makyaj yapmaya fln da başlayacağım 2 güne kadar.
    Umarım senin hakkında da en iyisi olur.

    YanıtlaSil