15 Şubat 2013 Cuma

Güzellik ve Bakım Fuarı 2013

Merhaba,

‎21-24 Mart tarihlerinde İstanbul Lütfü Kırdar'da Güzellik fuarı olduğunu öğrendim. Eksik kalırmıyım hemen online davetiyemi aldım. Bana verilen şifre sayesinde fuar alanına %50 indirimli olarak girebilecekmişim.


Eğer bir problem çıkmazsa gideceğim. Gelmeyi düşünen varsa buluşup beraber bile gidebiliriz. Pazar günü gitmeyi planlıyorum. 

Online Broşür'ü aşağıdaki adresten görebilirsiniz.

Aşağıdaki adresten sizde davetiyenizi alabilirsiniz.

Şimdilik benden bu kadar kendinize iyi bakın. Bir sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın.

4 yorum:

  1. ben de aldım online davetiye ama normal davetiye de bulmaya çalışacağım tabi.. ben sanırım cumartesi gidebilirim ya da hafta içi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gitmeden önce haber ver müsaitsem bende gelirim o gün.

      Sil
  2. güzellik ve bakım fuarında şehir dışından kalkıp gelmeye değecek bir şeyler oluyor mu? ya da neler oluyor? ona göre gelip gelmeyeceğime karar vereyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım daha önce lütfü kırdardakine hiç gitmedim. Ama tüyaptaki gibiyse bu fuarda çok aman aman bir fuar olmayacak demektir. Firmaların standları var işte bazıları o kadar pinti ki katalog bile alamıyorsunuz. Yabancı firmalar fln bol bol oluyor. Bazı firma standlarında saç, makyaj, bakım yaptırabiliyorsun. Geçen sene tüyapta basit saç modellerinin yapıldığı bir gösteri vardı mesela. Öle gelip gelmeyeceğine sen karar ver.

      Sil