15 Şubat 2013 Cuma

Jazz It Up Nail Art Pen And Striping Brush

Merhaba,

Sevgililer günü geçti gitti. Eşim sevgililer gününü kutlamayanlardan olduğu için bende kutlamayanlardan oluyorum ister istemez :D Neyse kutlayanların ki tekrar kutlu olsun biz bu günkü konumuza geçelim.


Bu gün sizlere Jazz It Up Nail Art Pen And Striping Brush'u sizlere tanıtmak istiyorum. Çok hoşuma giden bir ürün oldu. Ürünün bir ince fırça kısmı var birde kalem kısmı.


Nail art yapmak isteyenler için çok güzel bir ürün. Ben çok uğraşamadım bir şeyler yapmak için ama sizlerin çok güzel sanat eserleri çıkaracağınızdan eminim. Fiyatı 6,50 TL Gratisten aldım kendisini. Vakit bulursam ve becerebilirsem güzel şeyler çıkaracağıma inanıyorum.

Önce beyaz ile biraz alıştırma yapayım becerebilirsem başka renklerini de almayı planlıyorum.


Bir sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın. Keyifli günler dilerim.

4 yorum:

  1. ben de görüyorum bunu da alamadım bir türlü deneyim bari kolay birşeymi?

    YanıtlaSil
  2. ben de aldım bundan siyah olanından...kalemi olduğunu siz tanıtınca farkettim teşekkür ederim
    bana da beklerim
    msblueblack.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önemli değil ne demek. Bloğuna mutlaka uğrayacağım.

      Sil