27 Mart 2013 Çarşamba

Essence Nailpolish Corrector Pen

Merhaba Bayanlar ve baylar da demek isterdim ama kozmetik bayların ilgisini pek çekmiyor :D
Biliyorum bloğumu bu sıralar baya aksattım. Bunun için bi bahanem olduğunu söyleyemem ama umarım en yakın zamanda bloğumu daha hızlı bir tempoya sokabilirim. Bu gün sizlere Essence Markasının Nail Polish Corrector Pen ürününü tanıtmak istiyorum. Özellikle benim gibi beceriksiz olan arkadaşlara veya yeni oje sürmeye başlayanlara kesinlikle tavsiye ederim.



Kalem şeklinde ucu olan bu ürün ile beceriksizce tırnak kenarlarımıza taşırdığımız ojemizi siliyoruz. Sanırım içinde aseton benzeri bir madde var. Rahat bir şekilde çıkarttığını düşünüyorum ben. Ayrıca arka tarafında 3 adet daha yedek uç bulunuyor.
Bu üç yedek uç kullanım süresini ne zaman doldurur bilemiyorum fakat doldurduğu zaman bu üründen bir tane daha alabilirim. Hala oje sürmeye alışamadısam tabii :D
Şimdilik benden bu kadar kendinize iyi bakın. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere...

7 yorum:

  1. peki bir uç ne kadar gidiyor?? ayrıca acemiyim diye üzülme hepimiz taşırıyoruz sürerken ojeyi..:-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef bilmiyorum. Çok kullanma fırsatı bulamadım. Öğrenince bilgilendiririm.

      Sil
  2. Yedek uç olması,üstelik 3 tane olması çok iyi düşünülmüş.Böylece ürün ömrü uzuyor.Oje sürmek sabır işi,hangimiz taşırmıyoruz ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yedek uç olmasaı gerçekten iyi. Taşırmanın çaresi var en azından ama tamamen bozmada da ustayım hele birde nail art yapıyorsam :D

      Sil
  3. rival in de vardı sanıyorum böyle bir ürünü fiyatı 4 5 tl arası olması lazım kullanmadım ama dikkatimi çekmişti=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bununda fiyatı o civarlardaydı yanlış hatırlamıyorsam.Rivalin yedek ucu varmıydı ?

      Sil
  4. Bu yazıyı görmem tesadüf oldu bence bugün Gratis'de bu ürünü incelemiştim.Yazıdan sonra yakında denerim :) Uç değişimi nasıl oluyor peki?

    YanıtlaSil