25 Mart 2013 Pazartesi

Flormar Wild Nails

Merhaba,

Bu gün sizlere Flormar Wild Collection serisinden almış olduğum ojemi tanıtacağım. Bu ürün çıkalı çok uzun zaman oldu Tanesi 5 TL olan bu ürünü zamanında almadım. En son flormar standına uğradığımda 2 Alana 1 Bedava kampanyası vardı. Bende bu sayede 3 Tane Ojeye Sahip oldum. Tekrar söylüyorum Flormar duy sesimi çok pahalı olmaya doğru gidiyorsun.



Gelelim ürünümüze. CW106 numaralı ojeyi tanıtacağım size. Ürünün rengine gerçekten bayıldım diyebilirim. Koyu gri sedefli yapısı olan bir ürün. Şişesinin şekli ve kapağının şekli gayet güzel. Zaten flormarın şişelerini seviyorum. Ojeyi sürerken fırça izi bırakıyor ;bu yüzden sürmesi biraz zor. 2 katta çok güzel kapatıcılık sağladı.
Ürünün 5 farklı rengi bulunuyor. Zamanım olunca diğer iki rengide sizlere tanıtacağım. Beni takibe devam edin.

Şimdilik benden bu kadar Bir sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder