5 Mart 2013 Salı

Gala Makyaj Temizleme Mendilleri

Merhaba,

Nasılsınız umarım iyisinizdir. Beni soracak olursanız şimdilik iyiyim bir problemim yok. Sezon sonu alışverişlerimi yapıyorum. Merakla 8 martta yapılacak olan indirimleri bekliyorum. Geçen gratise özel ürünlerde yapılan indirimlerde iyi bir alışveriş yapmıştım şimdi de 8 martta yapacağım. :D

Gelelim bu günkü ürünümüze. Kendisini gratisten %40 indirim yapıldığı zaman almıştım. Gala Makyaj Temizleme Mendilleri. Salatalıklı. Hatırladığım kadarı ile 3 farklı çeşidi daha olması gerekiyordu. Ama neli olduklarını hatırlamıyorum.


1 Paketin içinde 30 Adet mendil bulunuyor. Ben bir mendille rahat rahat yüzümü silebiliyorum. Fazla makyaj yapmamamın da etkisi var tabiki bunda. Kötü Kokmuyor ve cildimi tahriş etmiyor. Herhangi bir yanma yapmıyor. Makyajımı temizledikten sonra yüzümü temizleyicilerimle yıkayıp tonikliyorum ardından kremimi sürüyorum. Mis gibi işte :D Göz makyajımıda çıkarabiliyorum rahat bir şekilde ama her zaman söylediğim gibi göz makyajı için göze özel temizleyiciler kullanmak daha doğru. Çok memnun kaldım indirime girerse kesinlikle bir tane daha alacağım.

Şimdilik benden bu kadar bir sonraki yazımda görüşmek üzere kendinize iyi bakın bby :D

2 yorum:

  1. hediyeleşme etkinligime beklerim cnm
    http://cansuandic.blogspot.com/2013/03/mc-hediyelesme-etkinligi.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uğramaya Çalışacağım davetin için teşekkürler.

      Sil