7 Nisan 2013 Pazar

AVÉNE Cold Cream

Merhaba,
Bu gün sizlere kendim kullandığım bir ürünü değil annemin kullandığı bir ürünü tanıtmak için yazıyorum. Avéne markasının çok kuru ve hassas ciltler için çıkarmış olduğu Cold Cream isimli kremini Annem ile beraber tanıtacağız.

Öncelikle bakalım ürün için açıklamalarda ne demişler.
Çok Kuru ciltler için bakım ve besleyici Krem
Cildi besler, korur ve nemlendirir. Enflamasyonu yatıştırır ve kaşıntıyı önler. Yumuşatıcı beyaz balmumu ve besleyici parafin yağı içerir.
Kullanım Alanları :
Kuru ve çok kuru ciltler ile sedef, iktiyoz, kuru egzema, atopik dermatit hastalıkları
Kullanım Şekli :
Çok iyi temizlenmiş yüze nazikçe uygulanır.

Ürün günde iki defa kullanılıyormuş. Annem çok kuru bir cilde sahiptir. Benden daha kuru. Cildi kabuk kabuk oluyormuş. Kızarıp gerilme ve yanma meydana geliyormuş.  Ürünü kendisine dermatoloji doktoru tavsiye etmiş.



Ürünü genel olarak kış aylarında kullanıyormuş. Çünkü ürün genel olarak yağlı hissettirdiği için yaz aylarında ağır hissettiriyormuş. İlk sürdüğünde çok yağlı hissettiriyormuş fakat sabaha kadar cilt ürünü çekiyormuş. Yüzünü yıkadıktan sonra falan etkisi biraz azalıyormuş fakat kızarıklıklar geri gelmiyormuş. Güşneş koruyucusu etlkisi olmadığı için ürünü gündüz kullanmamayı tercih ediyormuş. Ürünün kokusu fena değil.  Elimin üzerine şöyle azcık sürdüm şu an elim par par parlıyor. :D ama nemlendirdiğini hissediyorum. Ürünün fiyatı 32 TL Annem Eczaneden almış ürünü.Ben internette 28,80 TL'ye buldum.

Şimdilik bizden bu kadar. Bir sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder