15 Nisan 2013 Pazartesi

Eski Kot Pantalonlardan ne yapabiliriz ?

Merhaba,
Hafta sonu yazlık kıyafetlerimi karıştırırken eski bir kot pantalonuma rasladım. Üzerine çamaşır suyu dökülmüştü. Nasıl olduğunu şu an hatırlamıyorum. Bu yüzden bende eski kot pantalonuma neler yapabilirim diye intermetten bir araştırma yapayım dedim. Bakalım Pinterestte neler bulmuşum :D

Kulp olarak kullanabileceğim birşeyle kendime jean bir çanta yapabilirim :D
Pantalonum sanırım hala bana olur. Bu yüzden çamaşır suyu dökülen yerine gelecek şekilde kotumu hırpalayabilirim :D Çok tarzım değil ama yapabilirim :D Farklı bi kotum da böyle olsun.

Kotumu şort haline getirebilirim. Orasında burasında dantel yapıştırarak süsleyebilirim.

Kolye yapabilirim ama bunu yapmam tarzım değil. Bileklik yapabilirim. Olabilir. Fena gözükmüyor.
Kalpli veya puantiyeli yapabilirim. Tabi çamaşır suyu olan yere denk getirebilirsem :D
Ombre yapabilirim. Üzerine zımba dikebilirim.Veya komple farklı bir renge boyayabilirim.
etek yapılabiliyormuş nasıl bilmiyorum ama annemin yardımıyla ve biraz daha kot kumaşı ile etek yapabilirim :D Çamaşır suyu lekesini de bi şekilde kapatmam lazım.
Minik not defterimi bu şekilde kaplayabilirim :D
Fırın eldiveni yapabilirim.
Küçük gelen kotlarımla birleştirerek mantar pano yapabilirim :D

Çalışma odama ufak bir organizer yapabilirim.
 Çatal-Kaşık koymalık bişi yapabilirim. Amerikan servis olurmu bilmiyorum ama küçük kalabilir.
Yapılabiliyomuş kesinlikle yapamam o kabiliyete sahip değilim :D
Ya halısından koltuğuna kadar her şeyi yapan var. Karar verip yapınca naptığımı görürsünüz.

Şimdilik benden bu kadar. Kendinize İyi bakın. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder