11 Nisan 2013 Perşembe

Flormar Summer Nail Enamel

Merhaba,
Dün flormarın kioskuna bir uğradım ve şu çıkan yeni ojelerini bir göreyim dedim. Summer Nail Enamel isminde çok şirin cici renkler çıkarmışlar. Pastel tonlardaki bu kolleksiyonun renkleri çok hoşuma gitti.


Fakat ürünlerini almadım. Neden diye soracak olursanız Daha önce bu traz renklerde aldığım ürünlerden çok memnun kalmamıştım. Bir türlü kapatıcılık sağlamıyorlar. Bende tırnağımda deneyebilmek için tester sordum. Maalesef testerı yokmuş. Mat ojelerin testerları var ama bunların yokmuş.  Deneyemediğime göre görevliye sordum. Çok kapatıcılığı yok dedi. Aslında yine alıcaktım ama bozuk param yoktu :D Neyse bir daha uğradığımda belki alırım.

Şimdilik benden bu kadar. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere. Kendinize iyi bakın.

6 yorum:

  1. bahar bitti ne pasteli artık neşeli canlı renklere ihtiyacımız var..

    YanıtlaSil
  2. 3. katta anca çıkıyor renkleri. Üstelik çok geç kuruyorlar. Ben 3 rengini almıştım. Hiç memnun kalmadım :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman iyiki almamışım ne diyeyim. Senin için de üzüldüm.

      Sil
  3. Ne bahar ne kış ne de yaz oje konusunda mevsim tanımam :) hepsi harika :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet renkleri güzel ama yapısı iyi değilmiş :)

      Sil