2 Nisan 2013 Salı

İsteyecek bişileri buldummmm

Merhaba
Uzun zamandır isteyebileceğim kozmetik ürünleri bulamıyordum. Ne alsam hep birbirinin aynısı gibi geliyor. Zaten çok sık ürün bitirmedğim için aynı tarz ürünlerin farklı markalarını almıyorum. Neticede hepimizin bir limiti var. Almayı istiyormuyum tabiki istiyorum. Gelelim isteklerime...
 Yves Rocher'ın yeni çıkarmış olduğu BB kremi fondoteninden çok memnun kalmıştım. Tahminimce BB kremi bir o kadar güzeldir. Elimdeki BB krem bitince ki bitmesine çok zaman olduğunu düşünmüyorum bu bb kremden almayı düşünüyorum.

 Essence takma kirpikler. Daha önce hiç takma kirpik kullanmadım. Ama denemek için Turkuaz paketteki takma kirpikleri almak istiyorum.

Almak istediğim bir diğer bb krem gerçekten çok merak ediyorum. Essence markasının hemen hemen bütün ürünlerini çok seviyorum. Standı alıp eve götüresim var. Önce bunu bu, bitince Yves Rocherınkini almayı düşünebilirim.
Essence Manyetik kalem. Manyetik ojeler için kullanılıyor. İstediğiniz deseni verebiliyorsunuz. Türkiyeye geldimi bilmiyorum fakat geldiği zaman kesinlikle alacağım.
Yapıştırmalı eyeliner. Kullanmayı becerebilirmiyim bilmiyorum ama bu ürünlerden de almak istiyorum. Arkadaki pembeli olandan. Diğeri benim için fazla iddalı.

Evet şimdilik istediklerim bu kadar. Umarım isteklerime en yakın zamandas kavuşabilirim ve umarım sizde en yakın zamanda isteklerinize kavuşursunuz. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere kendinize iyi bakın.

2 yorum:

  1. bak o manyetik kalem ilgimi çekti işte gelsin ben de alırım onu hemen..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Manyetik ojen varsa ve düz çizgilerden sıkıldıysan almak gerek :D

      Sil