24 Nisan 2013 Çarşamba

Vichy İdealia BB Cream

Merhaba,

Biliyorsunuz bir çok firma BB krem çıkardı. Ben şu an Garnierin BB kremini kullanıyorum. Memnunum ama farklı markaları da denemek istiyorum. Bu yüzden Yves Rocher ve Essence BB kremlerini almayı düşünüyordum taki bu güne kadar.

Vichy mükemmel idealia kreminden sonra bir BB krem çıkartmış. Şu an raflarda var mı bilmiyorum ama kendisini bulduğum yerde almayı düşünüyorum. BB krem deneme sıramda baş köşeyi kaptı şimdiden :D


Çok merak ediyorum eğer ten rengime uyarsa ve kıvamı istediğim gibiyse kesinlikle alacağım. Tabi fiyatı da önemli. Şu an kullandığım aşağı yukarı 20 TL iken gidipte sırf meraktan 90 TL veremem kusura bakmasınlar.

Bir sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın.

4 yorum:

  1. ben hem essence i hem de yves rocheri yazmıştım canım istersen bak almadan önce.. ben de clinique cc kremi denemek istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maşallah çok hızlısın cnm :D Evet Clinique CC kremi denemek istiyorum ben ama 99 TL sanırım :D

      Sil
  2. merhaba begümcüğüm,

    sevgili balköpüğünün 5 mayıs blogger etkinliğinde seninle ve kozmetik bloguyla tanışmak çok güzeldi.blogunu "dilek ağacı" olarak hemen takibe aldım,bende beklerim:)
    ben renkli nemlendirici olarak the balm shelter'ı kullanıyorum.8 mart indiriminden %50 indirimle almıştım:) şuan net fiyatını hatırlayamadım ama gayet memnun kaldım.vichy'i bende merak ettim.yazısını merakla bekliyorum.
    http://wishingbeauty.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seninle tanışmak ta çok güzeldi. Bende seni takibe aldım. Vishy'nin fiyatını hala öğrenemedim bir bakmam gerek ona göre alıp almamaya karar vereceğim. Umarım uygun fiyatlıdır da yazısını blogda yazabilir ve güzel bir ürün kullanma şansı yakalayabilirim :D

      Sil