29 Nisan 2013 Pazartesi

Yeni Dogolarım

Merhaba,
Bu hafta sonu taksimdeydim :D Bir arkadaşımın sahnesini izlemeye gittim. Kendisinin sesini zaten çok beğeniyorum. Kulaklarım bayram etti diyebilirim :D Giderken dedim ki güzel bir şeyler giyeyim. Daha önceden almış olduğum topuklu dogolarımı ve takımı olan çantamı aldım. Üzerine kot, Tshirt ve hırka neyse.

(Topuklularımın yazısı için tıklayın... )

4 saat falan rahat sayılabilirdim ama 4. saatten sonra alışık olmadığımdan sanırım ayaklarım su topladı. Hatta ayaklarım yüzünden gece eve gidemedik arkadaşta kaldık :D Sabah dışarı çıktığımızda ilk işim başka bir ayakkabı almak oldu. Bir iki yer dolaştım içime sinmedi. Bende hazır taksimdeyken Dogoya uğrayayım dedim. kendime bir çift sneakers aldım. Aslında oxford tarzı almayı  düşünüyordum ama birden vazgeçtim. Oldukça rahatlar :D
İşte yeni cicilerim...




büyük ihtimalle bir süre topuklu giyemeyeceğim. Balköpüğü bloğun bizim için organize ettiği kahvaltıda topuklu giymeyi planlıyordum ama ne yazıkki giyemeyeceğim. :'( Bende yeni cicilerimle gelirim napim :D

Bu arada fiyatı 100 TL acil olmasaydı markafoniden almayı bekleyecektim :D Neyse artık çanta alırım markafoniden :D

Bir sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder