7 Mayıs 2013 Salı

Balköpüğü İle Buluştuk

Merhaba,
Öncelikle geçen hafta hafta hem çok yoğun olduğum için, hemde hasta olduğum için yazma fırsatım olmadı. Boynum tutuldu falan neyse ufak bir ağrı haricinde geçti sayılır.


Pazar günü Balköpüğü bloğunun sahibesi Gizem'in düzenlemiş olduğu kahvaltı etkinliğine kozmetikblogu ile beraber katıldık. Bir blog etkinliğinde ilk defa bulundum. Benim için farklı bir deneyimdi. Aslında biraz çekindim ilk başta ön yargılarım vardı. Dedim şimdi herkes bi havalardadır. Ama yanıldığımı anladım.  Tanıştığım herkes gayet samimi ve içten insanlardı.


Manzara eşliğinde süper bir açık büfe kahvaltı yaptık. Diyette olanlar güzellikleri görünce diyetini bozmaktan kendini alamadı :D Her şey eksiksizdi diyebilirim. Organizasyon gayet profesyonel bir ekip tarafından yapılmış. Serviste kusur yoktu.Muhabbet, sohbet, kurabiyeler, kekler, şekerler :D Çok eğlendiğimi söyleyebilirim. Tanımadığım blogerlar ile tanışma fırsatı buldum. Masaları dolaşmaya biraz çekindim bu yüzden herkesle tanışamadım. Ama bir daha ki etkinlikte daha fazla bloger ile tanışmayı planlıyorum. Herkes birbirinin iletişim bilgilerini aldı ve çoğu kişi takipleşmek için sözleşti :D

Tüm bunların haricinde Gizemin sponsorlar eşliğinde hazırladığı süper hediye paketlerini de aldık. Her birini tek tek deneyip yorumlarını yazacağım inşallah.

Saat 2ye  kadar Balköpüğü gibi zaman geçirdik. Emeği geçen herkese çok teşekkür ediyorum. Peki Saat 2 den sonra ne mi yaptık o bir sonraki yazımda :D Kendinize iyi bakın.

Not: Resimler malesef küçük boyutlarda büyüklerini aldığım zaman resimleri güncelleyeceğim.

2 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Geçmiş olsun bende çok sağlam sayılmazdım ama gittim yinede. Bir dahaki sefere gelebilirsin inşallah.

      Sil