20 Mayıs 2013 Pazartesi

BB,CC,DD ??

Merhaba,

Bu gün twitterda dolanırken nün bir tweetine rasladım DD Kremler yoldaymış. Bende hemen bu kremler ile ilgili bir araştırma yapayım dedim.  Her halde bütün alfabeyi yapacaklar :D


BB Krem şu an çoğumuzun kullandığı kremler. Belki bir çoğu için modası geçti ama benim gibiler için uygun fiyatıyla vazgeçilmezler arasında. BB Kremler (Beauty Balm) asyadan doğru gelip büyük bir hızla hayatımıza girdiler. Genel olarak içinde SPF ve bol nemlendirici içeriyor. Çok fazla kapatıcılığı bulunmuyor. Özellikleri kullandığınız markaya göre değişiyor.

CC kremler ise şu an yavaş yavaş ülkemize girdi. Bildiğim kadarıyla Clinique ve Farmasi de şu an cc kremler var. Başka firmalarda varmı bilmiyorum. Clinique çok pahalı geldiği için belki farmasiden bir tane alabilirim. CC kremler (Color Correcting) yine SPF içeren ürünler. Genel olarak cilt renk tonunu düzenlemeye yönelik Yaşlanma karşıtı etkisi olan kremlerdir.

Yeni çıkacak olan DD Kremler ise Dynamic Do All ismi adı altında veya daily derfence dynamic adı altında çıkacakmış. Her site farklı bir şey yazıyo bende bilmiyorum hangisi olacak. Yine SPF içerecekmiş. Uzun süre kullanımda ciltteki kusurları da tamir edeceği söyleniyor. Cildin günlük ihtiyaçlarını karşılayacağı vs şeklinde söylentiler var. Yaşlanma karşıtı etki falan filan. Neyse çıkınca göreceğiz artık.

Ben merkala bekliyorum. Umarım fiyatları çok pahalı olmaz. Bir sonraki seri EE kremler için se başlık bence easy everything olsun. Kolay uygulanacak ve tüm bu kremlerin içeriğine sahip olacak bir krem olsun. Fikir güzel fikir telif hakkınnı alsammı :D

Bir sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın. Görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder