17 Mayıs 2013 Cuma

Bee Beauty Body Peeling

Merhaba,

Bu gün sizlere gratisten almiş olduğum body peelingden bahsetmek istiyorum. İndirimdeyken almıştım. Bir süre kullanmadan yorum yapmak istemedim.



İsmi Bee Beauty Vanilya ve Cheesecake kokulu. Vanilya kokusundan çok hoşlanmam aslında ama ihtiyacım olduğu için aldım. Aşırı derecede yoğun bir kokusu var. Kapağını açar açmaz bütün odayı kokuttu. Kapağını açıp kenara bir yere koyarsanız oda spreyi kullanmanıza gerek kalmaz :D


Ürünü özellikle bacak bölgem için aldım. Minik noktacıklardan kurtulmak için. Ancak benim istediğim amaca pek hizmet etmedi. Onun haricinde ölü derileri atması vücudu yumuşatması falan fena değil. Kullandıktan sonra vücudu yağ gibi bir şey kaplıyo o da pek hoşuma gitmedi. Daha önce başka bir peeling kullanmıştım. Onda öyle bir şey yoktu. Vücut yağı istesem body butter alırım neden  peeling alayım.

Neyse kısaca bir daha almayacağım ürünler arasına girdi. Bitirmeyi bekliyorum. Watsonsta bir tane gördüm onu alacağım. İnşallah o işe yarar. O da olmazsa klasik bildiğimiz hamam kesesi :D

Bir sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın.
Bu arada Kozmetik bloğunun süper bir yarışması var. Katılmak isteyenler aşağıdaki linke tıklayabilirler.
http://www.kozmetikblogu.com/cekilis-ve-hediyeler/ilk-cekilisim-ve-hediyelerim/

5 yorum:

  1. Çok kullanınca yağlı bir tabaka kalıyor ama az miktarda ürün alırsan kremlenmiş gibi hissediyorsun. Ben bu ürüne bayılıyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hımm biraz daha az kullanayım o zaman bitene kadar. Ama dediğim gibi benim alış amacıma hizmet etmedi o yüzden bir daha almayacağım

      Sil
  2. çekilişime beklerim
    http://nursfashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haber verdiğin için teşekkür ederim en kısa zamanda bakacağım.

      Sil
  3. merhabalar,
    bee beauty'nin body lotion ve body butter ürünlerini kullanıyorum.bloğumda yazısını yazdım.http://wishingbeauty.blogspot.com/2013/04/bee-beauty-urunlerine-devam.html
    bu markanın en sevdiğim yanı muhteşem kokuları ve hayvanlar üzerinde test yapmayan bir firma olmaları.

    YanıtlaSil