23 Mayıs 2013 Perşembe

Essence Floral Grunge Serisi

Merhaba,
Uzun zamandır rossmana uğramıyordum. Dün gittim bir baktım Essence yeni kolleksiyon çıkarmış ve bu kolleksiyonu gratislerde yok. Gratislerde hala oz kolleksiyonu var. Açıkçası yeni bir kolleksiyon çıkacağını biliyordum fakat ben çıkar çıkmaz gratise gelir diye bekliyorudum. Demekki neymiş Sadece gratise uğramak yetmiyormuş :D

Neyse gelelim kolleksiyona. Açıkçası benim çok hoşuma giden bir kolleksiyon oldu bu. Param olsaydı çok şey alacaktım. Neyse belki bir dahaki ay hala duruyorsa alırım.

İlk ürünümüz farlar. Renkleri benim çok hoşuma gitti. Kullanabileceğim renkler. Çok cırtlak değil. İkisini de çok sevdim. Belki alırım.

Çok tatlı renkte bir allık. Ürünü sürmedim fakat az miktarda sürülürse hoş durur gibi geliyor.

Ve işte dayanamayıp aldığım lip gloss seti. Önde gördüğünüz kapalı paketi aldım. Napim minik olması çok hoşuma gitti.Postunu da en yakın zamanda bloğumda görebilirsiniz.

Benim gibi beceriksizler için sticker eyeliner :D Almayı düşünmedim değil açıkçası :D

Geçici Dövme. Bunuda almayı düşündüm ama eşim daha önce geçici dövmeler çıkarken kötü görünür demişti o yüzden vazgeçtim.

Çok şeker bu ojelerden de almayı çok istedim ama elim gitmedi :D Sanırım her bir ojenin farklı bir özelliği var. Mesela beyaz olanda pearl yazıyordu, somon rengi olanda shine yazıyordu yanlış hatırlamıyorsam. Morda mat yazıyordu. Diğerlerini hatırlamıyorum.

Somon renginde bir geçici saç boyası. Bu da çok hoşuma gitti. Birdahaki ay almayı düşünüyorum.

Son olarak hiç benim tarzım olmayan bir saç bandı koymuşlar sete :D

Şimdilik benden bu kadar. Bir sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın.

4 yorum:

  1. nasıl yani tr'ye gelmiş mi koleksiyon rossmann'a??

    YanıtlaSil
  2. İnanamıyorum hemen gidip almalıyım ( TR'ye gelince)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geldi alabilirsin. ben marmara parktaki rossmandan aldım.

      Sil