16 Mayıs 2013 Perşembe

Flormar Lights Of Flowers

Merhaba,

Flormardan yeni bir kolleksiyon daha Light Of Flowers...

ya flormar aştı kendini her hafta nerdeyse yeni kolleksiyon çıkaracak. En son Revolution serisi çıkmıştı sanırım. Elmas ışıltısı fln filan diyolardı. Bu seferde çiçek diyolar. Bakalım bir dahakine ne diyecekler. En kısa zamanda bir flormar kioskunda bu ürünlere bakacağım. Umarım fiyatları uygundur da alabilirim :D Gerçi gratis indiriminden ihtiyacım olan şeyleri aldım ben büyük ihtimalle bir ay fln daha birşey almam. Zaten yazmam gereken ve denemem gereken o kadar çok şey varki :D Hala fırsat bulup fotoğraflarını çekip yazamıyorum.

Neyse bu gün müsait olabilirsem bir iki yazı yazarım belki. Bir sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın. Bye

2 yorum:

  1. Mat bb krem mi? Flormar abartmış iyice :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçerigine dikkat etmedim sadece seti gördüm ve paylaşmak istedim. Öyle bişileri varsa ama yağlı ciltler sevinecek sanırım tabi işe yarıyorsa.

      Sil